Campus d'Alcoi de la UPV

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica

Organitzat pel GROMEP del Campus d'Alcoi de la UPV, enguany ha comptat amb 110 equips inscrits, rècord de participació.

[ 05/02/2018 ]
VI edició del Concurs de Robòtica

Divendres passat 2 de febrer va tenir lloc al pavelló d'esports de l'edifici "Georgina Blanes" la VI edició del Concurs de Robòtica, organitzat pel Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (GROMEP), dins de la programació de la Setmana de la Ciència.

L'esdeveniment, compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, amb la Diputació Provincial d'Alacant, amb el programa Generació Espontània de la Universitat Politècnica de València (UPV), la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT) i des de l'àmbit empresarial amb el respatler de Multiscan Technologies i Electan.

Participació d'enguany

Els 110 equips inscrits en l'edició d'enguany, van aconseguir reunir a més de 400 participants, pertanyents a centres educatius d'Alcoi, Xàtiva, Algemesí, Sant Vicent del Raspeig, Alacant, Villena, Pego, Oliva i Denia.

El Concurs va donar començament a les 9h amb l'acreditació dels equips participants. A continuació es va realitzar la posada a punt dels robots, per a passar a la competició prèvia de les modalitats de “segueix- línies” i “lluita”, donant per concloses les competicions amb les finals en ambdues disciplines.

Els guanyadors

• Modalitat “Lluita lliure”: 1r clasificat: IES María Blasco de Sant Vicent del Raspeig.
  • Modalitat “Segueixlinees Lliure”: 1r clasificat: IES María Blasco de Sant Vicent del Raspeig.
  • Modalitat “Segueixlinees LEGO”: 1r clasificat: IES Las Fuentes de Villena.
  • Modalitat “Lluita LEGO”: 1r clasificat: IES Hermanos Amorós de Villena.
  • Modalitat “Laberint”: 1r clasificat: IES Hermanos Amorós de Villena.

Resumen del VI Concurs de Robòtica:

Desafiament Internacional “First Lego League”

L'endemà, el dissabte 3 de febrer, el Campus d'Alcoi de la UPV va ser, per primera vegada, seu a la Comunitat Valenciana del First Lego League (FLL), desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

La competició celebrada també en el pavelló d'esports de l'edifici "Georgina Blanes" va comptar amb la participació de 25 equips de tota la Comunitat Valenciana.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida