Campus d'Alcoi de la UPV

Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica

Organitzat pel GROMEP del Campus d'Alcoi de la UPV, enguany ha comptat amb 110 equips inscrits, rècord de participació.

[ 05/02/2018 ]
VI edició del Concurs de Robòtica

Divendres passat 2 de febrer va tenir lloc al pavelló d'esports de l'edifici "Georgina Blanes" la VI edició del Concurs de Robòtica, organitzat pel Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (GROMEP), dins de la programació de la Setmana de la Ciència.

L'esdeveniment, compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, amb la Diputació Provincial d'Alacant, amb el programa Generació Espontània de la Universitat Politècnica de València (UPV), la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT) i des de l'àmbit empresarial amb el respatler de Multiscan Technologies i Electan.

Participació d'enguany

Els 110 equips inscrits en l'edició d'enguany, van aconseguir reunir a més de 400 participants, pertanyents a centres educatius d'Alcoi, Xàtiva, Algemesí, Sant Vicent del Raspeig, Alacant, Villena, Pego, Oliva i Denia.

El Concurs va donar començament a les 9h amb l'acreditació dels equips participants. A continuació es va realitzar la posada a punt dels robots, per a passar a la competició prèvia de les modalitats de “segueix- línies” i “lluita”, donant per concloses les competicions amb les finals en ambdues disciplines.

Els guanyadors

• Modalitat “Lluita lliure”: 1r clasificat: IES María Blasco de Sant Vicent del Raspeig.
  • Modalitat “Segueixlinees Lliure”: 1r clasificat: IES María Blasco de Sant Vicent del Raspeig.
  • Modalitat “Segueixlinees LEGO”: 1r clasificat: IES Las Fuentes de Villena.
  • Modalitat “Lluita LEGO”: 1r clasificat: IES Hermanos Amorós de Villena.
  • Modalitat “Laberint”: 1r clasificat: IES Hermanos Amorós de Villena.

Resumen del VI Concurs de Robòtica:

Desafiament Internacional “First Lego League”

L'endemà, el dissabte 3 de febrer, el Campus d'Alcoi de la UPV va ser, per primera vegada, seu a la Comunitat Valenciana del First Lego League (FLL), desafiament internacional que desperta l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

La competició celebrada també en el pavelló d'esports de l'edifici "Georgina Blanes" va comptar amb la participació de 25 equips de tota la Comunitat Valenciana.

El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 4.
Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.