Campus d'Alcoi de la UPV

Cursos de valencià del 2n quadrimestre 2017-18

Inscripció fins al 18 de febrer.

La inscripció, activa fins al 18 de febrer, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 05/02/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al segon quadrimestre del curs 2017-2018. El termini d'inscripció està actiu fins al 18 de febrer del 2018.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels anivelles B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Nivell B2.2. S'impartirà entre el 21/02 i el 30/05 els dilluns i dimecres de 11:30 a 13:30h al CAV, 2a planta de l'edifici de Ferrándiz.

Nivell C1.2 (consta d'un grup semipresencial i un altre grup que pot seguir el curs a través del Policonnecta).

Estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estan destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. Com a novetat, estan oberts al públic en general, amb una matrícula de 80 euros i amb un màxim de 8 alumnes (amb preferència per als membres de la UPV).

Cursos en línia

Nivells: B2.1, C1.1 i C2.1.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.