Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

Activitats desenvolupades en l'associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis" d'Alcoi.

[ 07/02/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat és una de les sensacions que més alegries dóna a les persones. La UPV recolza aquestes iniciatives donant crèdits en activitats aprovades per la comissió corresponent.

I vosaltres, en particular, els joves, mai deixeu de sorprendre, any rere any augmentem el nombre de voluntaris i la vostra dedicació. Gràcies de debò.

Aquest semestre ens agradaria ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Necessitem reforços per a millorar la sisena edició del curs aquest semestre, i amb la vostra col·laboració podem garantir que seguirà sent una experiència fenomenal.

Recordeu que no és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. Amb la vostra experiència amb ordinadors, tablets i mòbils, ells estan gaudint i aprenent i volen continuar així. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats (penseu per exemple en els vostres avis). No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Es poden participar en franges d'1,5 h o en franges de 3 h, en horari de matí (de 9:30 a 12:30 h.) o de vesprada (de 17:00 a 20:00 h.) de dilluns a divendres.

En les edicions anteriors han participat mes de 90 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

Animar-vos. Envieu el vostre nom, telèfon, email i la vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat.

Gràcies, de debò, a tots.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida