Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

Activitats desenvolupades en l'associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis" d'Alcoi.

[ 07/02/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat és una de les sensacions que més alegries dóna a les persones. La UPV recolza aquestes iniciatives donant crèdits en activitats aprovades per la comissió corresponent.

I vosaltres, en particular, els joves, mai deixeu de sorprendre, any rere any augmentem el nombre de voluntaris i la vostra dedicació. Gràcies de debò.

Aquest semestre ens agradaria ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Necessitem reforços per a millorar la sisena edició del curs aquest semestre, i amb la vostra col·laboració podem garantir que seguirà sent una experiència fenomenal.

Recordeu que no és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. Amb la vostra experiència amb ordinadors, tablets i mòbils, ells estan gaudint i aprenent i volen continuar així. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats (penseu per exemple en els vostres avis). No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Es poden participar en franges d'1,5 h o en franges de 3 h, en horari de matí (de 9:30 a 12:30 h.) o de vesprada (de 17:00 a 20:00 h.) de dilluns a divendres.

En les edicions anteriors han participat mes de 90 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

Animar-vos. Envieu el vostre nom, telèfon, email i la vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat.

Gràcies, de debò, a tots.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.