Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

Activitats desenvolupades en l'associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis" d'Alcoi.

[ 07/02/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat és una de les sensacions que més alegries dóna a les persones. La UPV recolza aquestes iniciatives donant crèdits en activitats aprovades per la comissió corresponent.

I vosaltres, en particular, els joves, mai deixeu de sorprendre, any rere any augmentem el nombre de voluntaris i la vostra dedicació. Gràcies de debò.

Aquest semestre ens agradaria ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Necessitem reforços per a millorar la sisena edició del curs aquest semestre, i amb la vostra col·laboració podem garantir que seguirà sent una experiència fenomenal.

Recordeu que no és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. Amb la vostra experiència amb ordinadors, tablets i mòbils, ells estan gaudint i aprenent i volen continuar així. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats (penseu per exemple en els vostres avis). No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Es poden participar en franges d'1,5 h o en franges de 3 h, en horari de matí (de 9:30 a 12:30 h.) o de vesprada (de 17:00 a 20:00 h.) de dilluns a divendres.

En les edicions anteriors han participat mes de 90 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

Animar-vos. Envieu el vostre nom, telèfon, email i la vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat.

Gràcies, de debò, a tots.

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.