Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

Activitats desenvolupades en l'associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis" d'Alcoi.

[ 07/02/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat és una de les sensacions que més alegries dóna a les persones. La UPV recolza aquestes iniciatives donant crèdits en activitats aprovades per la comissió corresponent.

I vosaltres, en particular, els joves, mai deixeu de sorprendre, any rere any augmentem el nombre de voluntaris i la vostra dedicació. Gràcies de debò.

Aquest semestre ens agradaria ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Necessitem reforços per a millorar la sisena edició del curs aquest semestre, i amb la vostra col·laboració podem garantir que seguirà sent una experiència fenomenal.

Recordeu que no és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. Amb la vostra experiència amb ordinadors, tablets i mòbils, ells estan gaudint i aprenent i volen continuar així. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats (penseu per exemple en els vostres avis). No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Es poden participar en franges d'1,5 h o en franges de 3 h, en horari de matí (de 9:30 a 12:30 h.) o de vesprada (de 17:00 a 20:00 h.) de dilluns a divendres.

En les edicions anteriors han participat mes de 90 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

Animar-vos. Envieu el vostre nom, telèfon, email i la vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat.

Gràcies, de debò, a tots.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.