Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs del Cartell de les Paelles 2018

El termini de lliurament dels treballs finalitza el 27 de febrer a les 00:00h.

[ 08/02/2018 ]
Cartel Paellas EPSA 2017

La Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi torna a convocar el concurs per a triar el Cartell de les Paelles EPSA 2018. La proposta ha de reflectir l'esperit fester de l'EPSA, sense contenir material inadequat o irrellevant respecte a la temàtica.

El cartell ha de complir amb les següents especificacions tècniques:

• S'admeten 2 formats:
    • ".ai” (Adobe Illustrator) amb espai de color CMYK per a la seua impressió i sense bloquejar o combinar les capes.
    • .jpg” per a la seua difusió en xarxes socials.
  • Dimensions: A3, orientació en vertical.
  • Resolució: 200-300 PPP.
  • Ha de reflectir-se la data de l'esdeveniment: 8 de març de 2018.

Les propostes han de ser enviades per correu electrònic a la Delegació d'alumnes del Campus d'Alcoi (da@epsa.upv.es) abans del 27 de febrer de 2018 a les 00:00h.

El guanyador serà anunciat l'1 de març i rebrà el premi durant l'esdeveniment “Paelles EPSA 2017”.

El premi serà una dessuadora UPV de color i talla a triar entre les disponibles. La participació és individual igual que el seu premi.

Qualsevol proposta que incomplisca alguna de les bases, serà susceptible de la seua eliminació del concurs.

Esperem ansiosos vostres propostes.

DEIXEU VOLAR LA IMAGINACIÓ!!!

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.