Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs del Cartell de les Paelles 2018

El termini de lliurament dels treballs finalitza el 27 de febrer a les 00:00h.

[ 08/02/2018 ]
Cartel Paellas EPSA 2017

La Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi torna a convocar el concurs per a triar el Cartell de les Paelles EPSA 2018. La proposta ha de reflectir l'esperit fester de l'EPSA, sense contenir material inadequat o irrellevant respecte a la temàtica.

El cartell ha de complir amb les següents especificacions tècniques:

• S'admeten 2 formats:
    • ".ai” (Adobe Illustrator) amb espai de color CMYK per a la seua impressió i sense bloquejar o combinar les capes.
    • .jpg” per a la seua difusió en xarxes socials.
  • Dimensions: A3, orientació en vertical.
  • Resolució: 200-300 PPP.
  • Ha de reflectir-se la data de l'esdeveniment: 8 de març de 2018.

Les propostes han de ser enviades per correu electrònic a la Delegació d'alumnes del Campus d'Alcoi (da@epsa.upv.es) abans del 27 de febrer de 2018 a les 00:00h.

El guanyador serà anunciat l'1 de març i rebrà el premi durant l'esdeveniment “Paelles EPSA 2017”.

El premi serà una dessuadora UPV de color i talla a triar entre les disponibles. La participació és individual igual que el seu premi.

Qualsevol proposta que incomplisca alguna de les bases, serà susceptible de la seua eliminació del concurs.

Esperem ansiosos vostres propostes.

DEIXEU VOLAR LA IMAGINACIÓ!!!

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.