Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs del Cartell de les Paelles 2018

El termini de lliurament dels treballs finalitza el 27 de febrer a les 00:00h.

[ 08/02/2018 ]
Cartel Paellas EPSA 2017

La Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi torna a convocar el concurs per a triar el Cartell de les Paelles EPSA 2018. La proposta ha de reflectir l'esperit fester de l'EPSA, sense contenir material inadequat o irrellevant respecte a la temàtica.

El cartell ha de complir amb les següents especificacions tècniques:

• S'admeten 2 formats:
    • ".ai” (Adobe Illustrator) amb espai de color CMYK per a la seua impressió i sense bloquejar o combinar les capes.
    • .jpg” per a la seua difusió en xarxes socials.
  • Dimensions: A3, orientació en vertical.
  • Resolució: 200-300 PPP.
  • Ha de reflectir-se la data de l'esdeveniment: 8 de març de 2018.

Les propostes han de ser enviades per correu electrònic a la Delegació d'alumnes del Campus d'Alcoi (da@epsa.upv.es) abans del 27 de febrer de 2018 a les 00:00h.

El guanyador serà anunciat l'1 de març i rebrà el premi durant l'esdeveniment “Paelles EPSA 2017”.

El premi serà una dessuadora UPV de color i talla a triar entre les disponibles. La participació és individual igual que el seu premi.

Qualsevol proposta que incomplisca alguna de les bases, serà susceptible de la seua eliminació del concurs.

Esperem ansiosos vostres propostes.

DEIXEU VOLAR LA IMAGINACIÓ!!!

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida