Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs del Cartell de les Paelles 2018

El termini de lliurament dels treballs finalitza el 27 de febrer a les 00:00h.

[ 08/02/2018 ]
Cartel Paellas EPSA 2017

La Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi torna a convocar el concurs per a triar el Cartell de les Paelles EPSA 2018. La proposta ha de reflectir l'esperit fester de l'EPSA, sense contenir material inadequat o irrellevant respecte a la temàtica.

El cartell ha de complir amb les següents especificacions tècniques:

• S'admeten 2 formats:
    • ".ai” (Adobe Illustrator) amb espai de color CMYK per a la seua impressió i sense bloquejar o combinar les capes.
    • .jpg” per a la seua difusió en xarxes socials.
  • Dimensions: A3, orientació en vertical.
  • Resolució: 200-300 PPP.
  • Ha de reflectir-se la data de l'esdeveniment: 8 de març de 2018.

Les propostes han de ser enviades per correu electrònic a la Delegació d'alumnes del Campus d'Alcoi (da@epsa.upv.es) abans del 27 de febrer de 2018 a les 00:00h.

El guanyador serà anunciat l'1 de març i rebrà el premi durant l'esdeveniment “Paelles EPSA 2017”.

El premi serà una dessuadora UPV de color i talla a triar entre les disponibles. La participació és individual igual que el seu premi.

Qualsevol proposta que incomplisca alguna de les bases, serà susceptible de la seua eliminació del concurs.

Esperem ansiosos vostres propostes.

DEIXEU VOLAR LA IMAGINACIÓ!!!

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.