Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs del Cartell de les Paelles 2018

El termini de lliurament dels treballs finalitza el 27 de febrer a les 00:00h.

[ 08/02/2018 ]
Cartel Paellas EPSA 2017

La Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi torna a convocar el concurs per a triar el Cartell de les Paelles EPSA 2018. La proposta ha de reflectir l'esperit fester de l'EPSA, sense contenir material inadequat o irrellevant respecte a la temàtica.

El cartell ha de complir amb les següents especificacions tècniques:

• S'admeten 2 formats:
    • ".ai” (Adobe Illustrator) amb espai de color CMYK per a la seua impressió i sense bloquejar o combinar les capes.
    • .jpg” per a la seua difusió en xarxes socials.
  • Dimensions: A3, orientació en vertical.
  • Resolució: 200-300 PPP.
  • Ha de reflectir-se la data de l'esdeveniment: 8 de març de 2018.

Les propostes han de ser enviades per correu electrònic a la Delegació d'alumnes del Campus d'Alcoi (da@epsa.upv.es) abans del 27 de febrer de 2018 a les 00:00h.

El guanyador serà anunciat l'1 de març i rebrà el premi durant l'esdeveniment “Paelles EPSA 2017”.

El premi serà una dessuadora UPV de color i talla a triar entre les disponibles. La participació és individual igual que el seu premi.

Qualsevol proposta que incomplisca alguna de les bases, serà susceptible de la seua eliminació del concurs.

Esperem ansiosos vostres propostes.

DEIXEU VOLAR LA IMAGINACIÓ!!!

El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus
De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 4.
Descobreix una obra d'art a Mutxamel Descobreix una obra d'art a Mutxamel
Conferència de Francisco Picó Silvestre.
Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV Torneig classificatori FIRST LEGO League de la CV
Van participar 25 equips i més de 250 joves.
Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica Èxit de participació en el VI Concurs de Robòtica
110 equips inscrits, rècord de participació.
Uneix-te a Generació Espontània UPV Uneix-te a Generació Espontània UPV
Entrevista amb membres de l'equip 'IDF Eco Marathon'.