Campus d'Alcoi de la UPV

VII edició programació amb Appinventor (Modalitat B)

VII edició del concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència.

[ 12/02/2018 ]
Concurso Appinventor 2017

El proper 16 de febrer de 2018 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la presentación de projectes i el posterior lliurament de premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

L'objectiu del concurs és desenvolupar una aplicació a l'entorn de desenvolupament d'AppInventor per a dispositius mòbils sota l'entorn Android. La temàtica de l'aplicació serà lliure, avaluant la utilitat i les característiques d'aquesta.

En aquesta modalitat participen estudiants de 1º i 2º de Batxiller i dels cicles formatius de grau superior de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.

El jurat estarà compost pels professors responsables dels grups participants que es presenten al concurs. La votació es realitzarà a través de la plataforma online habilitada per a l'esdeveniment.

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.