Campus d'Alcoi de la UPV

VII edició programació amb Appinventor (Modalitat B)

VII edició del concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència.

[ 12/02/2018 ]
Concurso Appinventor 2017

El proper 16 de febrer de 2018 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la presentación de projectes i el posterior lliurament de premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

L'objectiu del concurs és desenvolupar una aplicació a l'entorn de desenvolupament d'AppInventor per a dispositius mòbils sota l'entorn Android. La temàtica de l'aplicació serà lliure, avaluant la utilitat i les característiques d'aquesta.

En aquesta modalitat participen estudiants de 1º i 2º de Batxiller i dels cicles formatius de grau superior de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.

El jurat estarà compost pels professors responsables dels grups participants que es presenten al concurs. La votació es realitzarà a través de la plataforma online habilitada per a l'esdeveniment.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.