Campus d'Alcoi de la UPV

VII edició programació amb Appinventor (Modalitat B)

VII edició del concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència.

[ 12/02/2018 ]
Concurso Appinventor 2017

El proper 16 de febrer de 2018 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la presentación de projectes i el posterior lliurament de premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

L'objectiu del concurs és desenvolupar una aplicació a l'entorn de desenvolupament d'AppInventor per a dispositius mòbils sota l'entorn Android. La temàtica de l'aplicació serà lliure, avaluant la utilitat i les característiques d'aquesta.

En aquesta modalitat participen estudiants de 1º i 2º de Batxiller i dels cicles formatius de grau superior de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.

El jurat estarà compost pels professors responsables dels grups participants que es presenten al concurs. La votació es realitzarà a través de la plataforma online habilitada per a l'esdeveniment.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida