Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació **AppInventor modalitat “B”

Els 208 alumnes participants representen a 15 centres educatius i han presentat 83 projectes.

[ 19/02/2018 ]
Exposició de projectes del concurs Appinventor (Modalidad B)

Divendres passat 10 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 6a edició en la seua modalitat “B”, ha comptat amb la participació de 128 alumnes de 1r i 2n de Batxiller i de cicles formatius de grau superior, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 17 professors, pertanyents a 14 centres educatius d'Alcoi (2), Cocentaina, Ibi, Muro, Ontinyent (2), Banyeres de la Mariola, Villena, Sant Vicent del Raspeig (2), Albal i Catarroja, presentat un total de 65 projectes, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premiats

Primer premi:
  • Títol: “App HelpApp”.
  • Centre: IES Cotes Baixes.
  • Autors: Joan Pascual Payá i Álex Berenguer Rubio.
  • Tutor: Oscar Llorens Montava.

Segon premi:
  • Títol: “App Alcoia.net””.
  • Centre: CIP FP Batoi.
  • Autor: Ulisses Satorre López.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.

Tercer premi:
  • Títol: “App Turneus”.
  • Centre: IES Serra Mariola.
  • Autors: Àngel Vilaplana Orihuel, Marcos Gandía Valor i Carlos Pascual Gandía.
  • Tutor: Rafael Molines de Diego.

• Títol: “App Max Chas”.
  • Centre: Colegio San Roque.
  • Autors: Natalía Fornés Soriano, Mireia Torró Mollà i Ainhoa Tomàs Torró.
  • Tutora: Laura Pérez Vallés.

• Títol: “App GreenAir”.
  • Centre: IES Andreu Sempere.
  • Autors: Joan Matarrdona Coloma, Àlex Vitòria Pascual i Jordi Orts Iborra.
  • Tutor: Joan Carles Estany Vicedo.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.