Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació AppInventor modalitat “B”

Els 208 alumnes participants representen a 15 centres educatius i han presentat 83 projectes.

[ 19/02/2018 ]
Exposició de projectes del concurs Appinventor (Modalidad B)

Divendres passat 10 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 6a edició en la seua modalitat “B”, ha comptat amb la participació de 128 alumnes de 1r i 2n de Batxiller i de cicles formatius de grau superior, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 17 professors, pertanyents a 14 centres educatius d'Alcoi (2), Cocentaina, Ibi, Muro, Ontinyent (2), Banyeres de la Mariola, Villena, Sant Vicent del Raspeig (2), Albal i Catarroja, presentat un total de 65 projectes, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premiats

Primer premi:
  • Títol: “App HelpApp”.
  • Centre: IES Cotes Baixes.
  • Autors: Joan Pascual Payá i Álex Berenguer Rubio.
  • Tutor: Oscar Llorens Montava.

Segon premi:
  • Títol: “App Alcoia.net””.
  • Centre: CIP FP Batoi.
  • Autor: Ulisses Satorre López.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.

Tercer premi:
  • Títol: “App Turneus”.
  • Centre: IES Serra Mariola.
  • Autors: Àngel Vilaplana Orihuel, Marcos Gandía Valor i Carlos Pascual Gandía.
  • Tutor: Rafael Molines de Diego.

• Títol: “App Max Chas”.
  • Centre: Colegio San Roque.
  • Autors: Natalía Fornés Soriano, Mireia Torró Mollà i Ainhoa Tomàs Torró.
  • Tutora: Laura Pérez Vallés.

• Títol: “App GreenAir”.
  • Centre: IES Andreu Sempere.
  • Autors: Joan Matarrdona Coloma, Àlex Vitòria Pascual i Jordi Orts Iborra.
  • Tutor: Joan Carles Estany Vicedo.

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.