Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació **AppInventor modalitat “B”

Els 208 alumnes participants representen a 15 centres educatius i han presentat 83 projectes.

[ 19/02/2018 ]
Exposició de projectes del concurs Appinventor (Modalidad B)

Divendres passat 10 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 6a edició en la seua modalitat “B”, ha comptat amb la participació de 128 alumnes de 1r i 2n de Batxiller i de cicles formatius de grau superior, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 17 professors, pertanyents a 14 centres educatius d'Alcoi (2), Cocentaina, Ibi, Muro, Ontinyent (2), Banyeres de la Mariola, Villena, Sant Vicent del Raspeig (2), Albal i Catarroja, presentat un total de 65 projectes, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premiats

Primer premi:
  • Títol: “App HelpApp”.
  • Centre: IES Cotes Baixes.
  • Autors: Joan Pascual Payá i Álex Berenguer Rubio.
  • Tutor: Oscar Llorens Montava.

Segon premi:
  • Títol: “App Alcoia.net””.
  • Centre: CIP FP Batoi.
  • Autor: Ulisses Satorre López.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.

Tercer premi:
  • Títol: “App Turneus”.
  • Centre: IES Serra Mariola.
  • Autors: Àngel Vilaplana Orihuel, Marcos Gandía Valor i Carlos Pascual Gandía.
  • Tutor: Rafael Molines de Diego.

• Títol: “App Max Chas”.
  • Centre: Colegio San Roque.
  • Autors: Natalía Fornés Soriano, Mireia Torró Mollà i Ainhoa Tomàs Torró.
  • Tutora: Laura Pérez Vallés.

• Títol: “App GreenAir”.
  • Centre: IES Andreu Sempere.
  • Autors: Joan Matarrdona Coloma, Àlex Vitòria Pascual i Jordi Orts Iborra.
  • Tutor: Joan Carles Estany Vicedo.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.