Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació **AppInventor modalitat “B”

Els 208 alumnes participants representen a 15 centres educatius i han presentat 83 projectes.

[ 19/02/2018 ]
Exposició de projectes del concurs Appinventor (Modalidad B)

Divendres passat 10 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 6a edició en la seua modalitat “B”, ha comptat amb la participació de 128 alumnes de 1r i 2n de Batxiller i de cicles formatius de grau superior, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 17 professors, pertanyents a 14 centres educatius d'Alcoi (2), Cocentaina, Ibi, Muro, Ontinyent (2), Banyeres de la Mariola, Villena, Sant Vicent del Raspeig (2), Albal i Catarroja, presentat un total de 65 projectes, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premiats

Primer premi:
  • Títol: “App HelpApp”.
  • Centre: IES Cotes Baixes.
  • Autors: Joan Pascual Payá i Álex Berenguer Rubio.
  • Tutor: Oscar Llorens Montava.

Segon premi:
  • Títol: “App Alcoia.net””.
  • Centre: CIP FP Batoi.
  • Autor: Ulisses Satorre López.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.

Tercer premi:
  • Títol: “App Turneus”.
  • Centre: IES Serra Mariola.
  • Autors: Àngel Vilaplana Orihuel, Marcos Gandía Valor i Carlos Pascual Gandía.
  • Tutor: Rafael Molines de Diego.

• Títol: “App Max Chas”.
  • Centre: Colegio San Roque.
  • Autors: Natalía Fornés Soriano, Mireia Torró Mollà i Ainhoa Tomàs Torró.
  • Tutora: Laura Pérez Vallés.

• Títol: “App GreenAir”.
  • Centre: IES Andreu Sempere.
  • Autors: Joan Matarrdona Coloma, Àlex Vitòria Pascual i Jordi Orts Iborra.
  • Tutor: Joan Carles Estany Vicedo.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".