Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis del VII Concurs de Programació AppInventor modalitat “B”

Els 208 alumnes participants representen a 15 centres educatius i han presentat 83 projectes.

[ 19/02/2018 ]
Exposició de projectes del concurs Appinventor (Modalidad B)

Divendres passat 10 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

Aquesta 6a edició en la seua modalitat “B”, ha comptat amb la participació de 128 alumnes de 1r i 2n de Batxiller i de cicles formatius de grau superior, pertanyents a la família professional d'informàtica i comunicacions, tutelats per 17 professors, pertanyents a 14 centres educatius d'Alcoi (2), Cocentaina, Ibi, Muro, Ontinyent (2), Banyeres de la Mariola, Villena, Sant Vicent del Raspeig (2), Albal i Catarroja, presentat un total de 65 projectes, aconseguint, segons l'organització, un alt grau de qualitat.

Els premiats

Primer premi:
  • Títol: “App HelpApp”.
  • Centre: IES Cotes Baixes.
  • Autors: Joan Pascual Payá i Álex Berenguer Rubio.
  • Tutor: Oscar Llorens Montava.

Segon premi:
  • Títol: “App Alcoia.net””.
  • Centre: CIP FP Batoi.
  • Autor: Ulisses Satorre López.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.

Tercer premi:
  • Títol: “App Turneus”.
  • Centre: IES Serra Mariola.
  • Autors: Àngel Vilaplana Orihuel, Marcos Gandía Valor i Carlos Pascual Gandía.
  • Tutor: Rafael Molines de Diego.

• Títol: “App Max Chas”.
  • Centre: Colegio San Roque.
  • Autors: Natalía Fornés Soriano, Mireia Torró Mollà i Ainhoa Tomàs Torró.
  • Tutora: Laura Pérez Vallés.

• Títol: “App GreenAir”.
  • Centre: IES Andreu Sempere.
  • Autors: Joan Matarrdona Coloma, Àlex Vitòria Pascual i Jordi Orts Iborra.
  • Tutor: Joan Carles Estany Vicedo.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.