Campus d'Alcoi de la UPV

Fòrum Ocupació i Emprenedoria

Els dies 13, 14 i 19 d'abril, 'Fòrum E²', activitats per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València al Campus d'Alcoi.

[ 22/02/2018 ]
Fòrum Ocupació 2017

El 19 d'abril es desenvoluparà la XIII edició del Fòrum Ocupació en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València. Les activitats es duran a terme en la Plaça Ferràndiz i Carbonell.

Pel matí es celebraran les següents activitats:

• Carpa país convidat: Alemanya:
    Labour Market in Germany for University Studies.
    Martin Bradbeer - Director of Studies European Management from Technical University of Applied Sciences (Germany).
    Horari: 12:30h - 13:30h.
    Idioma: Anglés

• Taller de Sinergologia:
    Llenguatge corporal inconscient en l'entrevista de treball.
    Ma José Arlandis.
    Horari: 11:30h - 14:00h.

• Carpa Empreniment:
    Tens POR a parlar en públic? Eines i consells pràctics per a realitzar la millor presentació de la teua vida.
    Think Emprende amb Juan Guerrero (ACCADEM GROUP) Horari: 12:00h - 14:00h.

• Carpa Fotografies professionals:
    Voleu fer-vos una foto professional per al vostre currículum?
    SOMOSMONOS.
    Horari: 12:00h - 14:00h.

• Carpas amn empreses convidades:
    Consells, correcció currículums, recollida de currículums per a ocupació o pràctiques, etc…
    Horari: 12:00h - 14:00h.

Elevator pitch

A la vesprada, també en la Plaza Ferràndiz i Carbonell, tindrà lloc a partir de las 16:30h l'ELEVATOR PITCHen el qual, els alumnes podran presentar i exposar la seua idea, el seu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar als alumnes interessats.

Camina Sobre Las Brasas El Viernes Noche

Abans, els dies 13 i 14 tindrà lloc en pavelló esportiu de l'edifici Georgina Blanes el seminari "REVOLUCIONA LA TEUA VIDA. DESLLIGA LA TEUA POTENCIAL", a càrrec de Juan Planes, director de tendes i restaurants de Pollos Planes (més de 160 tendes).

Juan Planes és professor en diverses escoles de negoci a València, conferenciant especialitzat en psicologia positiva, autor de 3 llibres sobre creixement personal i president de l'Asociación Desata Tu Potencial.

El cost de l'assistència és de 15€ amb llibre i de 10€ sense llibre. L'horari és de 16:00-21:30 el divendres 13 d'abril i de 9:00-14.00 el dissabte 14 d'abril.

Fòrum Ocupació 2018

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".