Campus d'Alcoi de la UPV

Fòrum Ocupació i Emprenedoria

Els dies 13, 14 i 19 d'abril, 'Fòrum E²', activitats per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València al Campus d'Alcoi.

[ 22/02/2018 ]
Fòrum Ocupació 2017

El 19 d'abril es desenvoluparà la XIII edició del Fòrum Ocupació en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València. Les activitats es duran a terme en la Plaça Ferràndiz i Carbonell.

Pel matí es celebraran les següents activitats:

• Carpa país convidat: Alemanya:
    Labour Market in Germany for University Studies.
    Martin Bradbeer - Director of Studies European Management from Technical University of Applied Sciences (Germany).
    Horari: 12:30h - 13:30h.
    Idioma: Anglés

• Taller de Sinergologia:
    Llenguatge corporal inconscient en l'entrevista de treball.
    Ma José Arlandis.
    Horari: 11:30h - 14:00h.

• Carpa Empreniment:
    Tens POR a parlar en públic? Eines i consells pràctics per a realitzar la millor presentació de la teua vida.
    Think Emprende amb Juan Guerrero (ACCADEM GROUP) Horari: 12:00h - 14:00h.

• Carpa Fotografies professionals:
    Voleu fer-vos una foto professional per al vostre currículum?
    SOMOSMONOS.
    Horari: 12:00h - 14:00h.

• Carpas amn empreses convidades:
    Consells, correcció currículums, recollida de currículums per a ocupació o pràctiques, etc…
    Horari: 12:00h - 14:00h.

Elevator pitch

A la vesprada, també en la Plaza Ferràndiz i Carbonell, tindrà lloc a partir de las 16:30h l'ELEVATOR PITCHen el qual, els alumnes podran presentar i exposar la seua idea, el seu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar als alumnes interessats.

Camina Sobre Las Brasas El Viernes Noche

Abans, els dies 13 i 14 tindrà lloc en pavelló esportiu de l'edifici Georgina Blanes el seminari "REVOLUCIONA LA TEUA VIDA. DESLLIGA LA TEUA POTENCIAL", a càrrec de Juan Planes, director de tendes i restaurants de Pollos Planes (més de 160 tendes).

Juan Planes és professor en diverses escoles de negoci a València, conferenciant especialitzat en psicologia positiva, autor de 3 llibres sobre creixement personal i president de l'Asociación Desata Tu Potencial.

El cost de l'assistència és de 15€ amb llibre i de 10€ sense llibre. L'horari és de 16:00-21:30 el divendres 13 d'abril i de 9:00-14.00 el dissabte 14 d'abril.

Fòrum Ocupació 2018

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.