Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 4.

[ 23/02/2018 ]
Campions del Torneig Intercampus 2018 disputat al Campus d'Alcoi

El XV Torneig Intercampus de la Universitat Politècnica de València, es va celebrar enguany en les instal·lacions del Campus d'Alcoi, en el pavelló esportiu de l'edifici “Georgina Blanes” i en les instal·lacions cedides per l'Ajuntament d'Alcoi en el Poliesportiu Francisco Laporta.

Des de les 10h del matí, es van celebrar les competicions de bàsquet, voleibol i futbol sala en categories femenina i masculina, que componen aquest torneig.

El campionat consta d'una única jornada organitzada de forma rotatòria cada any pels Campus de Gandia i Alcoi. L'organització i realització de la present edició 2017-18 va correspondre al Campus d'Alcoi.

La competició

Cada Campus està representat com a màxim per 1 equip masculí i 1 femení de cada modalitat esportiva, format per membres de la comunitat universitària pertanyents a aquest Campus. Els criteris de selecció dels integrants de cada equip els estableix el propi Campus.

El sistema de competició consisteix en un campionat de tots contra tots. La competició es desenvolupa com si es jugara una lliga a una volta entre els tres campus participants.

Resum del Torneig Intercampus 2018:

Lliurament de premis:
  • Voleibol Femení: Campiones Campus de Gandia.
  • Voleibol Masculí: Campions Campus de Vera.
  • Bàsquet Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Bàsquet Masculí: Campions Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Masculí: Campions Campus d'Alcoi.

Trofeu al CAMPUS VENCEDOR DEL XV TORNEIG INTERCAMPUS: Campus d'Alcoi

Al lliurament de premis van assistir Rosa Vercher Pérez, Sotsdirectora de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, Alicia López Yeste, Cap del Servei d'Esports de la Universitat Politècnica de València (UPV) i Manuel Llorca, Sotsdirector de Comunicació i Infraestructures del Campus d'Alcoi UPV.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.