Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 4.

[ 23/02/2018 ]
Campions del Torneig Intercampus 2018 disputat al Campus d'Alcoi

El XV Torneig Intercampus de la Universitat Politècnica de València, es va celebrar enguany en les instal·lacions del Campus d'Alcoi, en el pavelló esportiu de l'edifici “Georgina Blanes” i en les instal·lacions cedides per l'Ajuntament d'Alcoi en el Poliesportiu Francisco Laporta.

Des de les 10h del matí, es van celebrar les competicions de bàsquet, voleibol i futbol sala en categories femenina i masculina, que componen aquest torneig.

El campionat consta d'una única jornada organitzada de forma rotatòria cada any pels Campus de Gandia i Alcoi. L'organització i realització de la present edició 2017-18 va correspondre al Campus d'Alcoi.

La competició

Cada Campus està representat com a màxim per 1 equip masculí i 1 femení de cada modalitat esportiva, format per membres de la comunitat universitària pertanyents a aquest Campus. Els criteris de selecció dels integrants de cada equip els estableix el propi Campus.

El sistema de competició consisteix en un campionat de tots contra tots. La competició es desenvolupa com si es jugara una lliga a una volta entre els tres campus participants.

Resum del Torneig Intercampus 2018:

Lliurament de premis:
  • Voleibol Femení: Campiones Campus de Gandia.
  • Voleibol Masculí: Campions Campus de Vera.
  • Bàsquet Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Bàsquet Masculí: Campions Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Masculí: Campions Campus d'Alcoi.

Trofeu al CAMPUS VENCEDOR DEL XV TORNEIG INTERCAMPUS: Campus d'Alcoi

Al lliurament de premis van assistir Rosa Vercher Pérez, Sotsdirectora de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, Alicia López Yeste, Cap del Servei d'Esports de la Universitat Politècnica de València (UPV) i Manuel Llorca, Sotsdirector de Comunicació i Infraestructures del Campus d'Alcoi UPV.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.