Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 4.

[ 23/02/2018 ]
Campions del Torneig Intercampus 2018 disputat al Campus d'Alcoi

El XV Torneig Intercampus de la Universitat Politècnica de València, es va celebrar enguany en les instal·lacions del Campus d'Alcoi, en el pavelló esportiu de l'edifici “Georgina Blanes” i en les instal·lacions cedides per l'Ajuntament d'Alcoi en el Poliesportiu Francisco Laporta.

Des de les 10h del matí, es van celebrar les competicions de bàsquet, voleibol i futbol sala en categories femenina i masculina, que componen aquest torneig.

El campionat consta d'una única jornada organitzada de forma rotatòria cada any pels Campus de Gandia i Alcoi. L'organització i realització de la present edició 2017-18 va correspondre al Campus d'Alcoi.

La competició

Cada Campus està representat com a màxim per 1 equip masculí i 1 femení de cada modalitat esportiva, format per membres de la comunitat universitària pertanyents a aquest Campus. Els criteris de selecció dels integrants de cada equip els estableix el propi Campus.

El sistema de competició consisteix en un campionat de tots contra tots. La competició es desenvolupa com si es jugara una lliga a una volta entre els tres campus participants.

Resum del Torneig Intercampus 2018:

Lliurament de premis:
  • Voleibol Femení: Campiones Campus de Gandia.
  • Voleibol Masculí: Campions Campus de Vera.
  • Bàsquet Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Bàsquet Masculí: Campions Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Masculí: Campions Campus d'Alcoi.

Trofeu al CAMPUS VENCEDOR DEL XV TORNEIG INTERCAMPUS: Campus d'Alcoi

Al lliurament de premis van assistir Rosa Vercher Pérez, Sotsdirectora de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, Alicia López Yeste, Cap del Servei d'Esports de la Universitat Politècnica de València (UPV) i Manuel Llorca, Sotsdirector de Comunicació i Infraestructures del Campus d'Alcoi UPV.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".