Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d'Alcoi torna a guanyar el Torneig Intercampus

De les 6 competicions disputades, el Campus Alcoi es va alçar amb la victòria en 4.

[ 23/02/2018 ]
Campions del Torneig Intercampus 2018 disputat al Campus d'Alcoi

El XV Torneig Intercampus de la Universitat Politècnica de València, es va celebrar enguany en les instal·lacions del Campus d'Alcoi, en el pavelló esportiu de l'edifici “Georgina Blanes” i en les instal·lacions cedides per l'Ajuntament d'Alcoi en el Poliesportiu Francisco Laporta.

Des de les 10h del matí, es van celebrar les competicions de bàsquet, voleibol i futbol sala en categories femenina i masculina, que componen aquest torneig.

El campionat consta d'una única jornada organitzada de forma rotatòria cada any pels Campus de Gandia i Alcoi. L'organització i realització de la present edició 2017-18 va correspondre al Campus d'Alcoi.

La competició

Cada Campus està representat com a màxim per 1 equip masculí i 1 femení de cada modalitat esportiva, format per membres de la comunitat universitària pertanyents a aquest Campus. Els criteris de selecció dels integrants de cada equip els estableix el propi Campus.

El sistema de competició consisteix en un campionat de tots contra tots. La competició es desenvolupa com si es jugara una lliga a una volta entre els tres campus participants.

Resum del Torneig Intercampus 2018:

Lliurament de premis:
  • Voleibol Femení: Campiones Campus de Gandia.
  • Voleibol Masculí: Campions Campus de Vera.
  • Bàsquet Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Bàsquet Masculí: Campions Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Femení: Campiones Campus d'Alcoi.
  • Futbol Sala Masculí: Campions Campus d'Alcoi.

Trofeu al CAMPUS VENCEDOR DEL XV TORNEIG INTERCAMPUS: Campus d'Alcoi

Al lliurament de premis van assistir Rosa Vercher Pérez, Sotsdirectora de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV, Alicia López Yeste, Cap del Servei d'Esports de la Universitat Politècnica de València (UPV) i Manuel Llorca, Sotsdirector de Comunicació i Infraestructures del Campus d'Alcoi UPV.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.