Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors

El projecte PESTILLO BOLSILLO de l'IES Cotes Baixes aconsegueix el primer premi d'aquesta quinta edició dels premis. S'han presentat sis projectes de dos centres educatius diferents.

[ 26/02/2018 ]
Premiades ideaT 2018

El passat 23 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá", el lliurament dels premis corresponents a la cinquena edició d'ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el respatler de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

L'acte va ser presidit per Don Jaime Masiá, sotsdirector d'Empreniment, Ocupació i Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, per Don Manuel Gomicia, Regidor d'empresa, Innovació i Formació de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i direcció d'empreses del Campus d'Alcoi de la UPV.

Finament a l'edició d'enguany, s'han presentat un total de sis projectes, representant a l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes i al CIPFP Batoi.

Abans de visionar els treballs presentats, Don Juan Seguí,*exalumno del campus i CEO d'Acceseo, va disertar en la seua ponència “Unes vegades es guanya, unes altres s'aprèn”.

Ressenya del concurs

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic 2016-2017 el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criteris de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificación final:

• Primer Premi: per al projecte PESTILLO BOLSILLO presentat per Nerea Coloma, , Tamara Seguí i Daniela Baeza, pertanyents a l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes.
  • Segon Premi: per al projecte HOLOGRAPHIC MARKETING & PUBLISHING (HMP) presentat per Raquel Soto, Javier Aroca i Christian Hervas, pertanyents a l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes.
  • Tercer Premi: per al projecte CENTRO DE ESTUDIOS Y TURISMO AGUMAR presentat per Sonia Martínez i Paula Picó, pertanyents al CIPFP Batoi.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.