Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurats els premis ideaT UPV Campus d’Alcoi-Àgora Emprenedors

El projecte PESTILLO BOLSILLO de l'IES Cotes Baixes aconsegueix el primer premi d'aquesta quinta edició dels premis. S'han presentat sis projectes de dos centres educatius diferents.

[ 26/02/2018 ]
Premiades ideaT 2018

El passat 23 de febrer va tenir lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá", el lliurament dels premis corresponents a la cinquena edició d'ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors, edició que s'engloba dins de les activitats de la Setmana de la Ciència i que compta amb el respatler de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

L'acte va ser presidit per Don Jaime Masiá, sotsdirector d'Empreniment, Ocupació i Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, per Don Manuel Gomicia, Regidor d'empresa, Innovació i Formació de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi i per Donya Ana María García, Directora Acadèmica del Grau d'Administració i direcció d'empreses del Campus d'Alcoi de la UPV.

Finament a l'edició d'enguany, s'han presentat un total de sis projectes, representant a l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes i al CIPFP Batoi.

Abans de visionar els treballs presentats, Don Juan Seguí,*exalumno del campus i CEO d'Acceseo, va disertar en la seua ponència “Unes vegades es guanya, unes altres s'aprèn”.

Ressenya del concurs

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, van convocar per al present curs acadèmic 2016-2017 el concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS).

El concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Criteris de valoració

Presentació i estructura del projecte explicatiu de la idea de negoci, caràcter innovador, diferenciació i originalitat, viabilitat del projecte, perfil de l'equip emprenedor i caràcter multidisciplinari del mateix i finalment, dinamisme del vídeo de presentació.

Classificación final:

• Primer Premi: per al projecte PESTILLO BOLSILLO presentat per Nerea Coloma, , Tamara Seguí i Daniela Baeza, pertanyents a l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes.
  • Segon Premi: per al projecte HOLOGRAPHIC MARKETING & PUBLISHING (HMP) presentat per Raquel Soto, Javier Aroca i Christian Hervas, pertanyents a l'Institut d’Educació Secundària Cotes Baixes.
  • Tercer Premi: per al projecte CENTRO DE ESTUDIOS Y TURISMO AGUMAR presentat per Sonia Martínez i Paula Picó, pertanyents al CIPFP Batoi.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.