Campus d'Alcoi de la UPV

XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".