Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de la Real Acadèmia de l'Enginyeria

“Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver”.

Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” de la Real Acadèmia de l'Enginyeria.

[ 07/05/2018 ]

La Real Acadèmia d'Enginyeria amb el copatrocini de la Fundació “Pro Rebus Academiae, convoca els Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” per a l'any 2018.

Aquests premis es destinen a investigadors i professionals en el camp de l'enginyeria que l'1 de gener de 2018 tinguen menys de 40 anys d'edat i que mantinguen vinculació amb Espanya, on hagen desenvolupat part significativa dels seus treballs.

En concret, el premi “Agustín de Betancourt y Molina” està destinat en particular a persones individuals que hagen realitzat labors notòries de Recerca en el camp de l'Enginyeria, conduents a assentar les bases i/o propiciar nous desenvolupaments i innovacions en qualsevol dels seus àmbits professionals.

I el premi “Juan López de Peñalver” està destinat en particular a persones individuals, o a equips de treball, formats per membres que majoritàriament tinguen menys de 40 anys d'edat, que hagen realitzat labors notòries de desenvolupament i innovació, contribucions professionals destacades o obra singular en qualsevol dels àmbits professionals de l'enginyeria espanyola. En el cas d'un equip es farà explícit el director del mateix, que tindrà, en tot cas, una edat menor de 40 anys i que signarà la candidatura.

Les propostes i sol·licituds es remetran preferiblement via correu electrònic a secretaria@raing.es indicant alternativament en “Assumpte”: PREMIO BETANCOURT o PREMIO LÓPEZ DE PEÑALVER, abans del 31 de maig de 2018.

La concessió de cadascun dels Premis s'acreditarà amb un diploma i una placa; i cadascun d'ells està dotat amb 6.000 euros.

Més informació

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".