Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de la Real Acadèmia de l'Enginyeria

“Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver”.

Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” de la Real Acadèmia de l'Enginyeria.

[ 07/05/2018 ]

La Real Acadèmia d'Enginyeria amb el copatrocini de la Fundació “Pro Rebus Academiae, convoca els Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” per a l'any 2018.

Aquests premis es destinen a investigadors i professionals en el camp de l'enginyeria que l'1 de gener de 2018 tinguen menys de 40 anys d'edat i que mantinguen vinculació amb Espanya, on hagen desenvolupat part significativa dels seus treballs.

En concret, el premi “Agustín de Betancourt y Molina” està destinat en particular a persones individuals que hagen realitzat labors notòries de Recerca en el camp de l'Enginyeria, conduents a assentar les bases i/o propiciar nous desenvolupaments i innovacions en qualsevol dels seus àmbits professionals.

I el premi “Juan López de Peñalver” està destinat en particular a persones individuals, o a equips de treball, formats per membres que majoritàriament tinguen menys de 40 anys d'edat, que hagen realitzat labors notòries de desenvolupament i innovació, contribucions professionals destacades o obra singular en qualsevol dels àmbits professionals de l'enginyeria espanyola. En el cas d'un equip es farà explícit el director del mateix, que tindrà, en tot cas, una edat menor de 40 anys i que signarà la candidatura.

Les propostes i sol·licituds es remetran preferiblement via correu electrònic a secretaria@raing.es indicant alternativament en “Assumpte”: PREMIO BETANCOURT o PREMIO LÓPEZ DE PEÑALVER, abans del 31 de maig de 2018.

La concessió de cadascun dels Premis s'acreditarà amb un diploma i una placa; i cadascun d'ells està dotat amb 6.000 euros.

Més informació

Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Praktikum 2018 Praktikum 2018
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.