Campus d'Alcoi de la UPV

Explotació del servei de cafeteria del Campus d'Alcoi

Obert el termini de licitació.

Obert el termini de licitació fins el 21 de març de 2018 a les 23:59h.

[ 12/03/2018 ]

Està obert el termini de licitació de l'explotació del servei de cafeteria del Campus d'Alcoi.

Es pot presenten ofertes fins al 21 de març de 2018 a les 23:39 a través de la Plataforma de contractació del Sector Públic.

Les sol·licituds han de presentar-se en el Registre General Rectorat de la UPV.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".