Campus d'Alcoi de la UPV

AIXÍ ES VA FER ONE LAST BEAT

[ 12/03/2018 ]
One Last Beat

El dijous 22 de març de 2018 a les 19h, amb una durada aproximada de 90 minuts, tindrà lloc en l'aula F4A1 (4a planta Edif. Ferrándiz) la LX conferència DIFUTEC, amb el títol "AIXÍ ES VA FER ONE LAST BEAT".

One Last Beat és una història interactiva propietària realitzada per una única persona. Incloent la producció, el disseny, l'enregistrament de vídeo i la banda sonora.

Héctor Monerris, so creador, analitzarà la fina línia que separa la programació de l'art, i ens explicarà la història de com amb trossos de cartó, pinyates i javascript, va aconseguir realitzar una peça que ha recaptat diversos reconeixements internacionals del sector del desenvolupament web, incloent un FWA FOTD, un AWWWARDS SOTD i un FWA Favorite of the Month.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.