Campus d'Alcoi de la UPV

AIXÍ ES VA FER ONE LAST BEAT

[ 12/03/2018 ]
One Last Beat

El dijous 22 de març de 2018 a les 19h, amb una durada aproximada de 90 minuts, tindrà lloc en l'aula F4A1 (4a planta Edif. Ferrándiz) la LX conferència DIFUTEC, amb el títol "AIXÍ ES VA FER ONE LAST BEAT".

One Last Beat és una història interactiva propietària realitzada per una única persona. Incloent la producció, el disseny, l'enregistrament de vídeo i la banda sonora.

Héctor Monerris, so creador, analitzarà la fina línia que separa la programació de l'art, i ens explicarà la història de com amb trossos de cartó, pinyates i javascript, va aconseguir realitzar una peça que ha recaptat diversos reconeixements internacionals del sector del desenvolupament web, incloent un FWA FOTD, un AWWWARDS SOTD i un FWA Favorite of the Month.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".