Campus d'Alcoi de la UPV

AIXÍ ES VA FER ONE LAST BEAT

[ 12/03/2018 ]
One Last Beat

El dijous 22 de març de 2018 a les 19h, amb una durada aproximada de 90 minuts, tindrà lloc en l'aula F4A1 (4a planta Edif. Ferrándiz) la LX conferència DIFUTEC, amb el títol "AIXÍ ES VA FER ONE LAST BEAT".

One Last Beat és una història interactiva propietària realitzada per una única persona. Incloent la producció, el disseny, l'enregistrament de vídeo i la banda sonora.

Héctor Monerris, so creador, analitzarà la fina línia que separa la programació de l'art, i ens explicarà la història de com amb trossos de cartó, pinyates i javascript, va aconseguir realitzar una peça que ha recaptat diversos reconeixements internacionals del sector del desenvolupament web, incloent un FWA FOTD, un AWWWARDS SOTD i un FWA Favorite of the Month.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.