Campus d'Alcoi de la UPV

Gala de la Carabassa 2018

L'acte està organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la UPV, sent enguany el Rei Ángel Lleixá i la Reina Nuria Alaya. La professora Begoña Cantó va ser la pregonera.

[ 13/03/2018 ]
La Reina i el Rei de les Festes 2018

El passat **míercoles 7 de març, en el Teatre del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer, va tenir lloc la Gala de la Carabassa 2018 organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), donant amb ella començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb el grup de balls de saló i el de zumba i com a novetat la incorporació a la gala del grup de teatre de l'EPSA. Va actuar com a pregonera de l'acte en aquesta ocasió la Cap d'Estudis de l'EPSA, Begoña Cantó.

En l'edició d'enguany, el títol de Rei i Reina de la Festes de l'EPSA. va recaure en Ángel Lleixá del Grau en Enginyeria Informàtica i en Nuria Ayala del Grau en Enginyeria Mecànica.

Vídeo de la Gala de la Carabassa 2018

Premis

El lliurament de premis, va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que s'han anat celebrant durant aquests dies, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

Els premis van recaure en:

• Taronja: Manolo Llorca
  • Llimó: Silvia Sempere
  • Missing: Juan Carlos Molero
  • Fester d'honor: Antonio Arques
  • Carabassa: Adolfo Ferre
  • Fashion: Margarita Mora
  • Rambo: David Piña
  • Don Limpio: Mª Carmén Seguí

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.