Campus d'Alcoi de la UPV

Gala de la Carabassa 2018

L'acte està organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la UPV, sent enguany el Rei Ángel Lleixá i la Reina Nuria Alaya. La professora Begoña Cantó va ser la pregonera.

[ 13/03/2018 ]
La Reina i el Rei de les Festes 2018

El passat **míercoles 7 de març, en el Teatre del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer, va tenir lloc la Gala de la Carabassa 2018 organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), donant amb ella començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb el grup de balls de saló i el de zumba i com a novetat la incorporació a la gala del grup de teatre de l'EPSA. Va actuar com a pregonera de l'acte en aquesta ocasió la Cap d'Estudis de l'EPSA, Begoña Cantó.

En l'edició d'enguany, el títol de Rei i Reina de la Festes de l'EPSA. va recaure en Ángel Lleixá del Grau en Enginyeria Informàtica i en Nuria Ayala del Grau en Enginyeria Mecànica.

Vídeo de la Gala de la Carabassa 2018

Premis

El lliurament de premis, va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que s'han anat celebrant durant aquests dies, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

Els premis van recaure en:

• Taronja: Manolo Llorca
  • Llimó: Silvia Sempere
  • Missing: Juan Carlos Molero
  • Fester d'honor: Antonio Arques
  • Carabassa: Adolfo Ferre
  • Fashion: Margarita Mora
  • Rambo: David Piña
  • Don Limpio: Mª Carmén Seguí

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.