Campus d'Alcoi de la UPV

Gala de la Carabassa 2018

L'acte està organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la UPV, sent enguany el Rei Ángel Lleixá i la Reina Nuria Alaya. La professora Begoña Cantó va ser la pregonera.

[ 13/03/2018 ]
La Reina i el Rei de les Festes 2018

El passat **míercoles 7 de març, en el Teatre del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer, va tenir lloc la Gala de la Carabassa 2018 organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), donant amb ella començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb el grup de balls de saló i el de zumba i com a novetat la incorporació a la gala del grup de teatre de l'EPSA. Va actuar com a pregonera de l'acte en aquesta ocasió la Cap d'Estudis de l'EPSA, Begoña Cantó.

En l'edició d'enguany, el títol de Rei i Reina de la Festes de l'EPSA. va recaure en Ángel Lleixá del Grau en Enginyeria Informàtica i en Nuria Ayala del Grau en Enginyeria Mecànica.

Vídeo de la Gala de la Carabassa 2018

Premis

El lliurament de premis, va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que s'han anat celebrant durant aquests dies, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

Els premis van recaure en:

• Taronja: Manolo Llorca
  • Llimó: Silvia Sempere
  • Missing: Juan Carlos Molero
  • Fester d'honor: Antonio Arques
  • Carabassa: Adolfo Ferre
  • Fashion: Margarita Mora
  • Rambo: David Piña
  • Don Limpio: Mª Carmén Seguí

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.