Campus d'Alcoi de la UPV

Gala de la Carabassa 2018

L'acte està organitzat per la Delegació d'Alumnes del Campus d’Alcoi de la UPV, sent enguany el Rei Ángel Lleixá i la Reina Nuria Alaya. La professora Begoña Cantó va ser la pregonera.

[ 13/03/2018 ]
La Reina i el Rei de les Festes 2018

El passat **míercoles 7 de març, en el Teatre del Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer, va tenir lloc la Gala de la Carabassa 2018 organitzada per la Delegació d'Alumnes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), donant amb ella començament oficialment les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

En aquesta ocasió la Gala va estar amenitzada per l'Associació Musical EPSA, amb el grup de balls de saló i el de zumba i com a novetat la incorporació a la gala del grup de teatre de l'EPSA. Va actuar com a pregonera de l'acte en aquesta ocasió la Cap d'Estudis de l'EPSA, Begoña Cantó.

En l'edició d'enguany, el títol de Rei i Reina de la Festes de l'EPSA. va recaure en Ángel Lleixá del Grau en Enginyeria Informàtica i en Nuria Ayala del Grau en Enginyeria Mecànica.

Vídeo de la Gala de la Carabassa 2018

Premis

El lliurament de premis, va començar amb les competicions esportives corresponents al Torneig Campus i que s'han anat celebrant durant aquests dies, organitzades pel Servei d’Esports del Campus d’Alcoi de la UPV, per a donar pas a continuació a la resta de premis que s'atorguen cada any en la gala.

Els premis van recaure en:

• Taronja: Manolo Llorca
  • Llimó: Silvia Sempere
  • Missing: Juan Carlos Molero
  • Fester d'honor: Antonio Arques
  • Carabassa: Adolfo Ferre
  • Fashion: Margarita Mora
  • Rambo: David Piña
  • Don Limpio: Mª Carmén Seguí

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".