Campus d'Alcoi de la UPV

Planeta Mòbil - Astronomia

Dirigida a alumnes des de 2on de primària fins a Batxillerat i Cicles Formatius.

[ 14/03/2018 ]
Planetari Mòbil

La Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement del M.I. Ajuntament d'Alcoi, en el marc de la XV edició de la Setmana de la Ciència, el PLANETA MÒBIL, de l'Obra Social la Caixa, en la qual es projectaran videos sobre astronomia dirigit a alumnes/as des de 2º primària fins a Batxillerat i Cicles formatius

En aquesta cúpula inflable es projectaran vídeos sobre astronomia. En concret, es mostrarà el firmament que es pot veure en aquestes latituds al llarg de les quatre estacions de l'any. Es descriuran les principals constel·lacions i es repassaran algunes de la llegendes i mites relacionats amb els estels.

El Planeta Mòbil es realitzarà a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell del Campus d’Alcoi de la UPV del 20 al 23 de març de 2018 en horari de matí de 9:30 a 14:00 i per la vesprada de 15:30 a 17:00 per a grups organitzats.

Les sessions tenen una durada de 30 minuts, amb un màxim 20 alumnes per sessió.

A partir de les 17:00 l'entrada serà lliure, gratuïta i per a tots els públics.

Informació i incripcions

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.