Campus d'Alcoi de la UPV

Planeta Mòbil - Astronomia

Dirigida a alumnes des de 2on de primària fins a Batxillerat i Cicles Formatius.

[ 14/03/2018 ]
Planetari Mòbil

La Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement del M.I. Ajuntament d'Alcoi, en el marc de la XV edició de la Setmana de la Ciència, el PLANETA MÒBIL, de l'Obra Social la Caixa, en la qual es projectaran videos sobre astronomia dirigit a alumnes/as des de 2º primària fins a Batxillerat i Cicles formatius

En aquesta cúpula inflable es projectaran vídeos sobre astronomia. En concret, es mostrarà el firmament que es pot veure en aquestes latituds al llarg de les quatre estacions de l'any. Es descriuran les principals constel·lacions i es repassaran algunes de la llegendes i mites relacionats amb els estels.

El Planeta Mòbil es realitzarà a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell del Campus d’Alcoi de la UPV del 20 al 23 de març de 2018 en horari de matí de 9:30 a 14:00 i per la vesprada de 15:30 a 17:00 per a grups organitzats.

Les sessions tenen una durada de 30 minuts, amb un màxim 20 alumnes per sessió.

A partir de les 17:00 l'entrada serà lliure, gratuïta i per a tots els públics.

Informació i incripcions

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".