Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros. Els guanyadors, podran mostrar els seus treballs en la Fira Home Tèxtils Premium.

[ 09/04/2018 ]
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

La Càtedra AITEX - UPV organitza un nou Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0, dotat de tres premis de 1.000, 500 i 250 euros, respectivament.

A més, els guanyadors, tindran l'opció de mostrar els seus treballs en la Fira Home Textiles Premium, com ja es va fer en 2017.

Poden participar alumnes d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, d'Estudis Superiors i Mitjans de Disseny, i, també, alumnes que hagen realitzat un curs de disseny de teixit Jacquard en AITEX per compte propi.

Els participants hauran de presentar una memòria tècnica, una mostra de teixit o prototip de disseny principal i dos coordinats, disseny del teixit principal i dos coordinats, i la simulació del producte en el seu ambient de destinació.

Les inscripcions, que es realitzen online des d'aquest enllaç, estan obertes fins el 18 de maig de 2018.

Presència del Campus d'Alcoi a la Fira NUDE Presència del Campus d'Alcoi a la Fira NUDE
NUDE ja coneix el potencial dels prototips de Reptes EPSA.
Obertura Universitat Sènior 2018/19 Obertura Universitat Sènior 2018/19
Les classes començaran el pròxim 24 de setembre.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.