Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros. Els guanyadors, podran mostrar els seus treballs en la Fira Home Tèxtils Premium.

[ 09/04/2018 ]
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

La Càtedra AITEX - UPV organitza un nou Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0, dotat de tres premis de 1.000, 500 i 250 euros, respectivament.

A més, els guanyadors, tindran l'opció de mostrar els seus treballs en la Fira Home Textiles Premium, com ja es va fer en 2017.

Poden participar alumnes d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, d'Estudis Superiors i Mitjans de Disseny, i, també, alumnes que hagen realitzat un curs de disseny de teixit Jacquard en AITEX per compte propi.

Els participants hauran de presentar una memòria tècnica, una mostra de teixit o prototip de disseny principal i dos coordinats, disseny del teixit principal i dos coordinats, i la simulació del producte en el seu ambient de destinació.

Les inscripcions, que es realitzen online des d'aquest enllaç, estan obertes fins el 18 de maig de 2018.

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).
Proves d’acreditació de coneixements de valencià Proves d’acreditació de coneixements de valencià
Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV i externes.