Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros. Els guanyadors, podran mostrar els seus treballs en la Fira Home Tèxtils Premium.

[ 09/04/2018 ]
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

La Càtedra AITEX - UPV organitza un nou Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0, dotat de tres premis de 1.000, 500 i 250 euros, respectivament.

A més, els guanyadors, tindran l'opció de mostrar els seus treballs en la Fira Home Textiles Premium, com ja es va fer en 2017.

Poden participar alumnes d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, d'Estudis Superiors i Mitjans de Disseny, i, també, alumnes que hagen realitzat un curs de disseny de teixit Jacquard en AITEX per compte propi.

Els participants hauran de presentar una memòria tècnica, una mostra de teixit o prototip de disseny principal i dos coordinats, disseny del teixit principal i dos coordinats, i la simulació del producte en el seu ambient de destinació.

Les inscripcions, que es realitzen online des d'aquest enllaç, estan obertes fins el 18 de maig de 2018.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.