Campus d'Alcoi de la UPV

Assaig fester

Comença a viure les Festes de Moros i Cristians amb l'assaig de l'EPSA.

[ 09/04/2018 ]
Assaig fester EPSA 2018

Comença a viure l'ambient fester de les Festes de Moros i Cristians d'Alcoi amb l'assaig de l'EPSA. Aquest dijous dia 19 d'abril a les 19:30h, després de les activitats del Fòrum d'Ocupació, vine a gaudir de la música ¨festera¨ i formar.

L'Agrupació Musical EPSA, formada per alumnes del centre, interpretarà conegudes marxes i pasdobles:

Pas-dobles:
  • Tayo - Francisco Esteve Pastor
  • Teresa Silvestre - Mario Roig Vila (Pas-doble Contrabandista)
Marxes mores:
  • Aligeabà-Spyros - Vicent Pérez i Esteban
  • Marxa del Centenari - Amando Blanquer Ponsoda
  • Habibi - A. Anduix

Marxes cristianes:
  • Silvia Guillem - Ferran Campos (Pas Masero)
  • El Barranc del Sinc - Rafael Mullor Grau
  • CID - Pedro Joaquín Francés Sanjuán

I altres…

Vine a formar i a gaudir de la música de festes juntament amb els companys, professors i personal del centre, aprofitant l'oferta especial de la cafeteria per a l'assaig fester

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".