Campus d'Alcoi de la UPV

Viu el campus!

S'obri, fins a l'11 de maig, el XIV Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne, dotat amb 1.600 euros en premis.

[ 11/04/2018 ]
 XIV Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne

La Universitat Politècnica de València ha llançat la XIV edició del Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne, en el qual pot participar l'alumnat matriculat oficialment en qualsevol de les titulacions de la UPV, tant de grau com de màster i postgrau, durant el present curs acadèmic, 2017-2018.

Tres modalitats

Enguany el certamen, igual que en la passada edició, disposa de tres modalitats: pintura, fotografia i fotografia digital. Les guanyadores i guanyadors d'aquest rebran un premi en metàl·lic que oscil·la entre els 100 i els 600 euros.

Per a poder concursar en la categoria de fotografia digital, tan sols cal descarregar-se l'app (gratuïta) Vive el Campus i fer les fotografies amb aquesta aplicació (que us geolocalitzarà). S'hi poden presentar fins a un màxim de tres fotografies, en format jpg, que s'han de pujar a la pàgina web www.viveelcampus.es a fi que tothom que vulga puga votar la que més li agrade. A més de l'opinió de les persones participants a través de la votació popular, també es valorarà la creativitat i la qualitat tècnica per a triar la fotografia guanyadora.

Cal dir que el jurat, format per cinc membres de la comunitat universitària i presidit pel vicerector d'Alumnat, Cultura i Esport, també valorarà l'originalitat i la qualitat tècnica i artística en les altres dues modalitats del certamen.

Obres originals i inèdites

Per a aquesta edició, la temàtica és lliure; cada participant hi pot presentar fins a un màxim de dues fotografies en format imprès (i fins a tres en suport digital) i una única obra de pintura. És imprescindible que siguen inèdites i originals, i que no hagen sigut premiades en cap altre certamen, ni en edicions anteriors d'aquest.

Els treballs, juntament amb la sol·licitud d'inscripció prèviament presentada als registres de la UPV, han de lliurar-se al punt d'atenció de la Casa de l'Alumne del campus de Vera o bé a les dependències de la Casa de l'Alumne dels campus de Gandia i d'Alcoi, sempre fins al 11 de maig del 2017..

La decisió del jurat es farà pública el 22 de maig a la web del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport, en el blog de la Casa de l'Alumne i als punts d'atenció de cada campus de la UPV. Les obres seleccionades i les premiades s'exposaran a la Casa de l'Alumne del 23 de maig al 15 de juny del 2018.

1.600 euros en premis

A més, s'atorgaran dos premis, l'un de 300 euros i l'altre de 200, en la modalitat de fotografia, i dos premis més, de 400 i 600 euros respectivament, en la de pintura. Això a més d'un únic premi, de 100 euros, a la millor fotografia del programa "Viu el Campus".

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.