Campus d'Alcoi de la UPV

Viu el campus!

S'obri, fins a l'11 de maig, el XIV Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne, dotat amb 1.600 euros en premis.

[ 11/04/2018 ]
 XIV Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne

La Universitat Politècnica de València ha llançat la XIV edició del Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne, en el qual pot participar l'alumnat matriculat oficialment en qualsevol de les titulacions de la UPV, tant de grau com de màster i postgrau, durant el present curs acadèmic, 2017-2018.

Tres modalitats

Enguany el certamen, igual que en la passada edició, disposa de tres modalitats: pintura, fotografia i fotografia digital. Les guanyadores i guanyadors d'aquest rebran un premi en metàl·lic que oscil·la entre els 100 i els 600 euros.

Per a poder concursar en la categoria de fotografia digital, tan sols cal descarregar-se l'app (gratuïta) Vive el Campus i fer les fotografies amb aquesta aplicació (que us geolocalitzarà). S'hi poden presentar fins a un màxim de tres fotografies, en format jpg, que s'han de pujar a la pàgina web www.viveelcampus.es a fi que tothom que vulga puga votar la que més li agrade. A més de l'opinió de les persones participants a través de la votació popular, també es valorarà la creativitat i la qualitat tècnica per a triar la fotografia guanyadora.

Cal dir que el jurat, format per cinc membres de la comunitat universitària i presidit pel vicerector d'Alumnat, Cultura i Esport, també valorarà l'originalitat i la qualitat tècnica i artística en les altres dues modalitats del certamen.

Obres originals i inèdites

Per a aquesta edició, la temàtica és lliure; cada participant hi pot presentar fins a un màxim de dues fotografies en format imprès (i fins a tres en suport digital) i una única obra de pintura. És imprescindible que siguen inèdites i originals, i que no hagen sigut premiades en cap altre certamen, ni en edicions anteriors d'aquest.

Els treballs, juntament amb la sol·licitud d'inscripció prèviament presentada als registres de la UPV, han de lliurar-se al punt d'atenció de la Casa de l'Alumne del campus de Vera o bé a les dependències de la Casa de l'Alumne dels campus de Gandia i d'Alcoi, sempre fins al 11 de maig del 2017..

La decisió del jurat es farà pública el 22 de maig a la web del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport, en el blog de la Casa de l'Alumne i als punts d'atenció de cada campus de la UPV. Les obres seleccionades i les premiades s'exposaran a la Casa de l'Alumne del 23 de maig al 15 de juny del 2018.

1.600 euros en premis

A més, s'atorgaran dos premis, l'un de 300 euros i l'altre de 200, en la modalitat de fotografia, i dos premis més, de 400 i 600 euros respectivament, en la de pintura. Això a més d'un únic premi, de 100 euros, a la millor fotografia del programa "Viu el Campus".

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".