Campus d'Alcoi de la UPV

Viu el campus!

S'obri, fins a l'11 de maig, el XIV Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne, dotat amb 1.600 euros en premis.

[ 11/04/2018 ]
 XIV Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne

La Universitat Politècnica de València ha llançat la XIV edició del Concurs de Pintura i Fotografia de la Casa de l'Alumne, en el qual pot participar l'alumnat matriculat oficialment en qualsevol de les titulacions de la UPV, tant de grau com de màster i postgrau, durant el present curs acadèmic, 2017-2018.

Tres modalitats

Enguany el certamen, igual que en la passada edició, disposa de tres modalitats: pintura, fotografia i fotografia digital. Les guanyadores i guanyadors d'aquest rebran un premi en metàl·lic que oscil·la entre els 100 i els 600 euros.

Per a poder concursar en la categoria de fotografia digital, tan sols cal descarregar-se l'app (gratuïta) Vive el Campus i fer les fotografies amb aquesta aplicació (que us geolocalitzarà). S'hi poden presentar fins a un màxim de tres fotografies, en format jpg, que s'han de pujar a la pàgina web www.viveelcampus.es a fi que tothom que vulga puga votar la que més li agrade. A més de l'opinió de les persones participants a través de la votació popular, també es valorarà la creativitat i la qualitat tècnica per a triar la fotografia guanyadora.

Cal dir que el jurat, format per cinc membres de la comunitat universitària i presidit pel vicerector d'Alumnat, Cultura i Esport, també valorarà l'originalitat i la qualitat tècnica i artística en les altres dues modalitats del certamen.

Obres originals i inèdites

Per a aquesta edició, la temàtica és lliure; cada participant hi pot presentar fins a un màxim de dues fotografies en format imprès (i fins a tres en suport digital) i una única obra de pintura. És imprescindible que siguen inèdites i originals, i que no hagen sigut premiades en cap altre certamen, ni en edicions anteriors d'aquest.

Els treballs, juntament amb la sol·licitud d'inscripció prèviament presentada als registres de la UPV, han de lliurar-se al punt d'atenció de la Casa de l'Alumne del campus de Vera o bé a les dependències de la Casa de l'Alumne dels campus de Gandia i d'Alcoi, sempre fins al 11 de maig del 2017..

La decisió del jurat es farà pública el 22 de maig a la web del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport, en el blog de la Casa de l'Alumne i als punts d'atenció de cada campus de la UPV. Les obres seleccionades i les premiades s'exposaran a la Casa de l'Alumne del 23 de maig al 15 de juny del 2018.

1.600 euros en premis

A més, s'atorgaran dos premis, l'un de 300 euros i l'altre de 200, en la modalitat de fotografia, i dos premis més, de 400 i 600 euros respectivament, en la de pintura. Això a més d'un únic premi, de 100 euros, a la millor fotografia del programa "Viu el Campus".

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.