Campus d'Alcoi de la UPV

Escola d'Estiu 2018

Del 2 al 6 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2018 de l’Escola d’Estiu.

[ 11/04/2018 ]
Escola d'Estiu 2016

Aquest any, l'Escola d'Estiu és "L'Escola del POLI".

Les activitats de l'Escola d’Estiu estan dirigides a xiquets i xiquetes nascuts entre 2014 i 2004.

Al Campus d'Alcoi es compta amb 200 places.

Les activitats es realitzaran de l'2 al 27 de juliol des de les 9h fins les 14h.

El periode de preinscripció és del 2 al 6 de maig.

Tindran preferència d'admissió els familiars de primer grau (fills o germans) dels membres de l'UPV (alumnat, PDI i PAS). Posteriorment s'atendran, segons les places disponibles, les sol·licituds dels membres d'Alumni. Després d'aquestes, les sol·licituds dels Antics Participants de l'Escola d'Estiu (que hagen participat en les dues últimes edicions) donant prioritat als quals tenen germans (es) ja admesos. Finalment, la resta de places disponibles s'assignaran per sorteig.

El 21 de maig es publicarà una llista d’admesos en el tauler d’anuncis de l’Escola d’Estiu i en las webs de l’Escola d’Estiu: www.upv.es/entidades/EE - www.escoladestiu.upv.es.

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).