Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de la Peña Deportiva Santa Eulalia.

[ 16/04/2018 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El CD Alcoyano és a punt de certificar la permanència en la 2ª B un any més. Per a açò necessita guanyar aquest diumenge a la Societat Cultural i Recreativa Penya Esportiva Santa Eulalia, penúltim classificat però amb serioses aspiracions a aconseguir la permanència ja que es troba a tan sol 4 punts d'aconseguir-ho amb encara 16 en joc.

El partit es disputarà aquest diumenge 21 d'abril a les 11:30h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.