Campus d'Alcoi de la UPV

C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de la Peña Deportiva Santa Eulalia.

[ 16/04/2018 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El CD Alcoyano és a punt de certificar la permanència en la 2ª B un any més. Per a açò necessita guanyar aquest diumenge a la Societat Cultural i Recreativa Penya Esportiva Santa Eulalia, penúltim classificat però amb serioses aspiracions a aconseguir la permanència ja que es troba a tan sol 4 punts d'aconseguir-ho amb encara 16 en joc.

El partit es disputarà aquest diumenge 21 d'abril a les 11:30h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Ací, hui, demà Ací, hui, demà
No et perdes el vídeo promocional de la UPV!
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0 Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros.
LLOG: un avanç de la logística visual del futur LLOG: un avanç de la logística visual del futur
El joc dissenyat per Alejandro Rodríguez Villalobos compleix 3 anys.
Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel Presentació de Treballs Final de Grau a Mutxamel
Quatre projectes relacionats amb l'Aula Riu Sec.
La UPV entre les 100 millors universitats del món La UPV entre les 100 millors universitats del món
I entre les 150 millors en Eng. Química i Eng. Mecànica.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Preinscripció Màsters Universitaris Preinscripció Màsters Universitaris
Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).