Campus d'Alcoi de la UPV

Preinscripció Màsters Universitaris

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre), ja pots realitzar la preinscripció en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 10/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2018-2019, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

El termini de preinscripció serà de dilluns 28 de maig a divendres 15 de juny de 2018, i els resultats es publicaran el divendres 20 de juliol. En el cas de quedar places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció de el 4 al 12 de setembre.

La preinscripció s'ha de realitzar a través d'aquest formulari electrònic.

El termini de preinscripció extraordinari de places vacants abasta des del 4 fins al 12 de setembre del 2018, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.