Campus d'Alcoi de la UPV

Preinscripció Màsters Universitaris

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre), ja pots realitzar la preinscripció en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 10/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2018-2019, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

El termini de preinscripció serà de dilluns 28 de maig a divendres 15 de juny de 2018, i els resultats es publicaran el divendres 20 de juliol. En el cas de quedar places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció de el 4 al 12 de setembre.

La preinscripció s'ha de realitzar a través d'aquest formulari electrònic.

El termini de preinscripció extraordinari de places vacants abasta des del 4 fins al 12 de setembre del 2018, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete
Podrà visitar-se fins el 15 d'octubre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Obertura del nou curs acadèmic de les universitats Obertura del nou curs acadèmic de les universitats
L'acte va estar presidit pel Rei Felipe VI.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.