Campus d'Alcoi de la UPV

Preinscripció Màsters Universitaris

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre), ja pots realitzar la preinscripció en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 10/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2018-2019, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

El termini de preinscripció serà de dilluns 28 de maig a divendres 15 de juny de 2018, i els resultats es publicaran el divendres 20 de juliol. En el cas de quedar places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció de el 4 al 12 de setembre.

La preinscripció s'ha de realitzar a través d'aquest formulari electrònic.

El termini de preinscripció extraordinari de places vacants abasta des del 4 fins al 12 de setembre del 2018, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida