Campus d'Alcoi de la UPV

Preinscripció Màsters Universitaris

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre), ja pots realitzar la preinscripció en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 18/05/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2018-2019, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

El termini de preinscripció serà de dilluns 28 de maig a divendres 15 de juny de 2018, i els resultats es publicaran el divendres 20 de juliol. En el cas de quedar places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció de el 4 al 12 de setembre.

La preinscripció s'ha de realitzar a través d'aquest formulari electrònic.

El termini de preinscripció extraordinari de places vacants abasta des del 4 fins al 12 de setembre del 2018, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.