Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”

En l'edició d'enguany han participat un total de deu centres, pertanyents a Alcoi, Novelda, Ontinyent, Muro, Villena, Carcaixent, Sant Fulgenci, Dénia, Alacant i València.

[ 02/05/2018 ]
Guanyadors de la VI edició del concurs

Divendres passat 27 d'abril, a la Sala de Graus "Roberto García Payá", va tenir lloc el lliurament de premis corresponents a la VI edició del Concurse “Mostra la Ciència en Vídeo”, concurs organitzat per la Direcció acadèmica del Grau en Enginyeria Química que s'imparteix en aquest Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, dins de la programació de la Setmana de la Ciència i amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia - Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat, la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement subscrita amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació d'Alacant, entre uns altres.

El Concurs

Consisteix en l'enregistrament d'un vídeo de 3 o 4 minuts en els quals es mostre un experiment relacionat amb la física o la química, realitzat en els laboratoris del centre d'estudis dels alumnes participants. Totes les propostes s'allotgen en el canal de YouTube del campus. Està dirigit a dues categories de participants:

• Alumnes de 3r i 4t d'ESO i Cicles Formatius de Grau Mitjà.
  • Alumnes de 1r i 2n de Batxiller i Cicles Formatius de Grau Superior.

Participació

En aquesta edició, han participat 10 centres educatius i més de 50 alumnes que han presentat un total de 23 vídeos.

Premiats categoria ESO

1r PREMI:
  • Títol: Extracción de la cafeína de una bebida energética.
  • IES: Colegio San Juan Bautista de Dénia.
  • Alumnes: Eduardo Lillo Burgos i Elena Vila Vega.
  • Professora responsable: Natalia Moreno Bueno.

2n PREMI:
  • Títol: PIM POM.
  • IES: IES Navarro Santafé de Villena.
  • Alumnes: Isabel Hernández Martínez i Paula Carrasco Iglesias.
  • Professora responsable: Eva Moya.

3r PREMI:
  • Títol: Separación por sublimación.
  • IES: Col·legi Sagrada Familia Patronato de la Juventud Obrera de València.
  • Alumnes: Mar Clerigues Ortiz i Miguel Ballester López.
  • Professora responsable: Pilar Sánchez Palomares.

Premiats categoria Batxiller

1r PREMI:
  • Títol: Figuras de Sal.
  • IES: IES La Mola de Novelda.
  • Alumnes: Antonio Seller Rueda i Arcadi Segura i Bonal.
  • Professora responsable: Dorotea Martí Botella.

2n PREMI:
  • Títol: Seamos alquimistas.
  • IES: IES La Mola de Novelda.
  • Alumnes: Alba Martínez Pérez i Lucila Vázquez Soriano.
  • Professora responsable: Dorotea Martí Botella.

El lliurament de premis va estar presidit per Begoña Cantó, Cap d'Estudis del Campus d’Alcoi de la UPV, per Maria Fernanda López Directora Acadèmica del Grau en Enginyeria Química del Campus d’Alcoi de la UPV i per Antonia Valor Rizo del departament d'Enginyeria Química i Nuclear. Els treballs es poden visualitzar en el canal de YouTube del Campus d’Alcoi de la UPV.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida