Campus d'Alcoi de la UPV

Doble Grau en Enginyeria Mecànica

Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya, es prorroga 4 anys més.

[ 09/05/2018 ]
Doble Grau en Enginyeria Mecànica

El professor Dragos Balan, de la universitat d'Ostfalia (Alemanya) ha estat aquest matí en el Campus d'Alcoi de la UPV per a fer lliurament de la documentació oficial de la renovació del Doble Títol que el Grau d'Enginyeria Mecànica que s'imparteix en aquest campus té subscrit amb la universitat alemanya. D'aquesta manera, durant els pròxims 4 cursos acadèmics, els alumnes del nostre campus podran beneficiar-se de la possibilitat d'estudiar l'últim any del grau a Alemanya, i obtenir el títol també per la universitat d'Ostfalia.

Dos alumnes d'Enginyeria Mecànica han finalitzat ja els seus estudis de Doble Grau, i en l'actualitat es troben a Alemanya altres dues. Per al curs acadèmic 2018-19 s'espera que un total de tres alumnes gaudisquen d'aquesta possibilitat.

Aquesta iniciativa del Grau en Enginyeria Mecànica que permet cursar els dobles graus amb universitats estrangeres, va ser la pionera i a la qual des d'ara s'afig el Grau en Enginyeria Informàtica que acaba de formalitzar el seu conveni amb la universitat finlandesa de Lahti University of Applied Sciences.

Més informació

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.