Campus d'Alcoi de la UPV

Doble Grau en Enginyeria Mecànica

Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya, es prorroga 4 anys més.

[ 09/05/2018 ]
Doble Grau en Enginyeria Mecànica

El professor Dragos Balan, de la universitat d'Ostfalia (Alemanya) ha estat aquest matí en el Campus d'Alcoi de la UPV per a fer lliurament de la documentació oficial de la renovació del Doble Títol que el Grau d'Enginyeria Mecànica que s'imparteix en aquest campus té subscrit amb la universitat alemanya. D'aquesta manera, durant els pròxims 4 cursos acadèmics, els alumnes del nostre campus podran beneficiar-se de la possibilitat d'estudiar l'últim any del grau a Alemanya, i obtenir el títol també per la universitat d'Ostfalia.

Dos alumnes d'Enginyeria Mecànica han finalitzat ja els seus estudis de Doble Grau, i en l'actualitat es troben a Alemanya altres dues. Per al curs acadèmic 2018-19 s'espera que un total de tres alumnes gaudisquen d'aquesta possibilitat.

Aquesta iniciativa del Grau en Enginyeria Mecànica que permet cursar els dobles graus amb universitats estrangeres, va ser la pionera i a la qual des d'ara s'afig el Grau en Enginyeria Informàtica que acaba de formalitzar el seu conveni amb la universitat finlandesa de Lahti University of Applied Sciences.

Més informació

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida