Campus d'Alcoi de la UPV

Doble Grau en Enginyeria Mecànica

Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya, es prorroga 4 anys més.

[ 09/05/2018 ]
Doble Grau en Enginyeria Mecànica

El professor Dragos Balan, de la universitat d'Ostfalia (Alemanya) ha estat aquest matí en el Campus d'Alcoi de la UPV per a fer lliurament de la documentació oficial de la renovació del Doble Títol que el Grau d'Enginyeria Mecànica que s'imparteix en aquest campus té subscrit amb la universitat alemanya. D'aquesta manera, durant els pròxims 4 cursos acadèmics, els alumnes del nostre campus podran beneficiar-se de la possibilitat d'estudiar l'últim any del grau a Alemanya, i obtenir el títol també per la universitat d'Ostfalia.

Dos alumnes d'Enginyeria Mecànica han finalitzat ja els seus estudis de Doble Grau, i en l'actualitat es troben a Alemanya altres dues. Per al curs acadèmic 2018-19 s'espera que un total de tres alumnes gaudisquen d'aquesta possibilitat.

Aquesta iniciativa del Grau en Enginyeria Mecànica que permet cursar els dobles graus amb universitats estrangeres, va ser la pionera i a la qual des d'ara s'afig el Grau en Enginyeria Informàtica que acaba de formalitzar el seu conveni amb la universitat finlandesa de Lahti University of Applied Sciences.

Més informació

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.
Praktikum 2018 Praktikum 2018
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.