Campus d'Alcoi de la UPV

Convocatòria DRAC Estiu 2018

Termini límit l'1 de juny de 2018.

Obert el termini de presentació de sol.licituds per al programa DRAC Estiu 2018. Fins l'1 de juny de 2018.

[ 09/05/2018 ]

El programa DRAC (Docència, Recerca i Activitats Culturals) té l'objectiu d'impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària Xarxa Vives, mitjançant l'atorgament d'ajuts.

La sol.licitud s'ha de presentar al registre general de la UPV o en qualsevol dels registres auxiliars dels campus de Gandia i Alcoi, i ha d'anar acompanyada d'una còpia de l'expedient acadèmic.

Pots demanar ajuts per a qualsevol dels cursos que apareixen en la Guia de Cursos DRAC Estiu 2018.

Recorda que apart de demanar l'ajut per al curs, t'has de matricular també, seguint les instruccions de l'entitat organitzadora del curs.

Com a novetat, per a 2018 el quadre d'ajuts diferencia entre els campus d'Alcoi i Gandia, i el de València, rebent els primers un ajut superior en alguns casos. Consulta el quadre d'ajuts per a més informació.

Més informació

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.