Campus d'Alcoi de la UPV

Beques Avenir

Per a estudiar o realitzar pràctiques a França durant el pròxim curs 18-19.

S'ofereixen 46 beques, dotades amb un màxim de 10.000 euros, per a estudiar o realitzar pràctiques a França durant el pròxim curs 2018-19.

[ 09/05/2018 ]

Per quart any consecutiu, l'Ambaixada de França i l'Institut Français, en col·laboració amb Diálogo, Associació d'Amistat Hispanofrancesa, i empreses franceses i espanyoles llancen una nova convocatòria per al programa de beques d'excel·lència AVENIR per al pròxim curs 208-2019.

En aquesta ocasió, s'ofereixen un total de 46 beques d'estudis i pràctiques, dirigides a estudiants espanyols o amb doble nacionalitat espanyola i francesa.

Aquestes beques tenen com a objectiu facilitar estades a França, quart país del món a rebre alumnat estranger, per a estudiar en una universitat o Grande École, o bé realitzar pràctiques en empreses franceses, durant el curs 2018-2019.

La quantia de les beques pot assolir fins a 10.000 euros. Si bé, segons s'estableix en les bases de la convocatòria, l'import de cada beca està determinat per les empreses i universitats patrocinadores que participen en aquest programa de beques, entre les quals destaquen, en aquesta edició: Abertis (1), Bonita Soft (1), Carrefour (1), Dassault Systèmes (6), Engie (1), Renault (1), Sopra-Steria (10) i Phytocontrol (5), i els organismes públics següents: l'Ambaixada de França (9), l'EDHEC (3), la Rennes School of Business (2), la Université Grenoble Alpes (6) i la Universitat de Màlaga.

Quant als requisits per a participar en el programa de pràctiques en empreses, tan sols cal presentar un currículum en francès i dues cartes de recomanació. I per a estudiar en alguna de les universitats o grandes écoles, és necessari complir els requisits específics que cada centre ha establit per a aquesta convocatòria de beques (es poden trobar en els llocs web de cada universitat o grande école). Així mateix, la concessió d'aquestes beques està supeditada a l'acreditació d'un nivell B2 de francès a través del TCF o DELF-DALF, o d'anglès, si la formació acadèmica s'imparteix en anglès.

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al proper 27 de maig, a través del següent enllaç.

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.