Campus d'Alcoi de la UPV

Beques Avenir

Per a estudiar o realitzar pràctiques a França durant el pròxim curs 18-19.

S'ofereixen 46 beques, dotades amb un màxim de 10.000 euros, per a estudiar o realitzar pràctiques a França durant el pròxim curs 2018-19.

[ 09/05/2018 ]

Per quart any consecutiu, l'Ambaixada de França i l'Institut Français, en col·laboració amb Diálogo, Associació d'Amistat Hispanofrancesa, i empreses franceses i espanyoles llancen una nova convocatòria per al programa de beques d'excel·lència AVENIR per al pròxim curs 208-2019.

En aquesta ocasió, s'ofereixen un total de 46 beques d'estudis i pràctiques, dirigides a estudiants espanyols o amb doble nacionalitat espanyola i francesa.

Aquestes beques tenen com a objectiu facilitar estades a França, quart país del món a rebre alumnat estranger, per a estudiar en una universitat o Grande École, o bé realitzar pràctiques en empreses franceses, durant el curs 2018-2019.

La quantia de les beques pot assolir fins a 10.000 euros. Si bé, segons s'estableix en les bases de la convocatòria, l'import de cada beca està determinat per les empreses i universitats patrocinadores que participen en aquest programa de beques, entre les quals destaquen, en aquesta edició: Abertis (1), Bonita Soft (1), Carrefour (1), Dassault Systèmes (6), Engie (1), Renault (1), Sopra-Steria (10) i Phytocontrol (5), i els organismes públics següents: l'Ambaixada de França (9), l'EDHEC (3), la Rennes School of Business (2), la Université Grenoble Alpes (6) i la Universitat de Màlaga.

Quant als requisits per a participar en el programa de pràctiques en empreses, tan sols cal presentar un currículum en francès i dues cartes de recomanació. I per a estudiar en alguna de les universitats o grandes écoles, és necessari complir els requisits específics que cada centre ha establit per a aquesta convocatòria de beques (es poden trobar en els llocs web de cada universitat o grande école). Així mateix, la concessió d'aquestes beques està supeditada a l'acreditació d'un nivell B2 de francès a través del TCF o DELF-DALF, o d'anglès, si la formació acadèmica s'imparteix en anglès.

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al proper 27 de maig, a través del següent enllaç.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida