Campus d'Alcoi de la UPV

Beques Avenir

Per a estudiar o realitzar pràctiques a França durant el pròxim curs 18-19.

S'ofereixen 46 beques, dotades amb un màxim de 10.000 euros, per a estudiar o realitzar pràctiques a França durant el pròxim curs 2018-19.

[ 09/05/2018 ]

Per quart any consecutiu, l'Ambaixada de França i l'Institut Français, en col·laboració amb Diálogo, Associació d'Amistat Hispanofrancesa, i empreses franceses i espanyoles llancen una nova convocatòria per al programa de beques d'excel·lència AVENIR per al pròxim curs 208-2019.

En aquesta ocasió, s'ofereixen un total de 46 beques d'estudis i pràctiques, dirigides a estudiants espanyols o amb doble nacionalitat espanyola i francesa.

Aquestes beques tenen com a objectiu facilitar estades a França, quart país del món a rebre alumnat estranger, per a estudiar en una universitat o Grande École, o bé realitzar pràctiques en empreses franceses, durant el curs 2018-2019.

La quantia de les beques pot assolir fins a 10.000 euros. Si bé, segons s'estableix en les bases de la convocatòria, l'import de cada beca està determinat per les empreses i universitats patrocinadores que participen en aquest programa de beques, entre les quals destaquen, en aquesta edició: Abertis (1), Bonita Soft (1), Carrefour (1), Dassault Systèmes (6), Engie (1), Renault (1), Sopra-Steria (10) i Phytocontrol (5), i els organismes públics següents: l'Ambaixada de França (9), l'EDHEC (3), la Rennes School of Business (2), la Université Grenoble Alpes (6) i la Universitat de Màlaga.

Quant als requisits per a participar en el programa de pràctiques en empreses, tan sols cal presentar un currículum en francès i dues cartes de recomanació. I per a estudiar en alguna de les universitats o grandes écoles, és necessari complir els requisits específics que cada centre ha establit per a aquesta convocatòria de beques (es poden trobar en els llocs web de cada universitat o grande école). Així mateix, la concessió d'aquestes beques està supeditada a l'acreditació d'un nivell B2 de francès a través del TCF o DELF-DALF, o d'anglès, si la formació acadèmica s'imparteix en anglès.

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al proper 27 de maig, a través del següent enllaç.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.