Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs

Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.

[ 15/05/2018 ]
Participants en la III edició del concurs de programació de videojocs

El passat divendres 11 de mayo a tenir lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 3a edició de el Concurs de Programació de Videojocs, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència. El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia - Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

Esta 3a edició del concurs, ha comptat amb la participació de 69 alumnes, tutelats per 11 professors, pertanyents a 9 col·legis i instituts d'educació secundària d'Alcoi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Ontinyent, Gata de Gorgos i Bogotà (Colòmbia) presentat un total de 43 videojocs, 10 en modalitat lliure i 33 en modalitat Gamesonomy.

Els premis van ser lliurats per Begoña Cantó, Cap d'Estudis del Campus d'Alcoi de la UPV, Rubén Pérez, Director Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica de l'EPSA i Magui Candela representant a l'Ajuntament d'Alcoi.

Premiats

Modalitat Gamesonomy

Primer Premi:
  • Títol: “Videojoc X-Perimentalt”.
  • IES: CIP FP Batoi.
  • Alumne: Juan José Urbano Parra.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.
Segon Premi:
  • Títol: “Videojoc Jimmy Spider”.
  • Agora Lab.
  • Alumne: Pau Masia Santonja.
  • Tutor: Jorge Orta López.

Modalitat lliure

Primer Premi:
  • Títol: “Videojoc Rally-x”.
  • Agora Lab.
  • Alumne: Jordi Linares Carrasquer.
  • Tutor: Juan Jesús Izquierdo Doménech.
Segon Premi:
  • Títol: “Videojoc Dragon Ball”.
  • Agora Lab.
  • Alumne: Nakor Pérez Grau.
  • Tutor: Juan Jesús Izquierdo Doménech.
Tercer Premi:
  • Títol: “Videojoc PAPADOPOULOS”.
  • IES Cotes Baixes.
  • Alumnes: Albert Aracil i David Solanes.
  • Tutor: Daniel Molina.
  • Títol: “Videojoc Legendary game.
  • Ágora Lab.
  • Alumne: Pedro Fernández Muñoz.
  • Tutor: Jorge Orta López.
  • Títol: “Videojoc Nimi.
  • IES Cotes Baixes.
  • Alumnes: Abel Vidal i Asley Cáceres.
  • Tutor: Daniel Molina.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida