Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs

Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.

[ 15/05/2018 ]
Participants en la III edició del concurs de programació de videojocs

El passat divendres 11 de mayo a tenir lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), la presentació de projectes i el posterior lliurament dels premis corresponents a la 3a edició de el Concurs de Programació de Videojocs, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència. El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia - Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

Esta 3a edició del concurs, ha comptat amb la participació de 69 alumnes, tutelats per 11 professors, pertanyents a 9 col·legis i instituts d'educació secundària d'Alcoi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Ontinyent, Gata de Gorgos i Bogotà (Colòmbia) presentat un total de 43 videojocs, 10 en modalitat lliure i 33 en modalitat Gamesonomy.

Els premis van ser lliurats per Begoña Cantó, Cap d'Estudis del Campus d'Alcoi de la UPV, Rubén Pérez, Director Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica de l'EPSA i Magui Candela representant a l'Ajuntament d'Alcoi.

Premiats

Modalitat Gamesonomy

Primer Premi:
  • Títol: “Videojoc X-Perimentalt”.
  • IES: CIP FP Batoi.
  • Alumne: Juan José Urbano Parra.
  • Tutor: Josep Enric Aracil Llorens.
Segon Premi:
  • Títol: “Videojoc Jimmy Spider”.
  • Agora Lab.
  • Alumne: Pau Masia Santonja.
  • Tutor: Jorge Orta López.

Modalitat lliure

Primer Premi:
  • Títol: “Videojoc Rally-x”.
  • Agora Lab.
  • Alumne: Jordi Linares Carrasquer.
  • Tutor: Juan Jesús Izquierdo Doménech.
Segon Premi:
  • Títol: “Videojoc Dragon Ball”.
  • Agora Lab.
  • Alumne: Nakor Pérez Grau.
  • Tutor: Juan Jesús Izquierdo Doménech.
Tercer Premi:
  • Títol: “Videojoc PAPADOPOULOS”.
  • IES Cotes Baixes.
  • Alumnes: Albert Aracil i David Solanes.
  • Tutor: Daniel Molina.
  • Títol: “Videojoc Legendary game.
  • Ágora Lab.
  • Alumne: Pedro Fernández Muñoz.
  • Tutor: Jorge Orta López.
  • Títol: “Videojoc Nimi.
  • IES Cotes Baixes.
  • Alumnes: Abel Vidal i Asley Cáceres.
  • Tutor: Daniel Molina.

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete
Podrà visitar-se fins el 15 d'octubre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Obertura del nou curs acadèmic de les universitats Obertura del nou curs acadèmic de les universitats
L'acte va estar presidit pel Rei Felipe VI.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.