Campus d'Alcoi de la UPV

Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular”

Dimarts 22 de maig a les 12:30h en la Sala Multiusos a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

[ 15/05/2018 ]
Javier Goyeneche

El proper dimarts, 22 de maig a les 12:30h a la Sala Multiusos del Campus d'Alcoi de la UPV (planta baixa edifici Carbonell) tindrà lloc la Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular” a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

Javier Goyeneche

L'ecològic ha sigut històricament car: ho és el cotxe elèctric i també el menjar bio. Est és un dels nostres grans reptes”.

Fundador d'ECOALF, marca de moda sostenible feta amb productes reciclats.

Javier Goyeneche és un dels joves empresaris espanyols més avantguardistes. Basa la seua política empresarial en la innovació, la recerca, les relacions humanes i el convenciment ètic que els negocis han de créixer no solament respectant el medi ambient, sinó fent alguna cosa per cuidar el planeta.

Va vendre en 2012 la seua primera empresa, la cadena de roba i accessoris Fun & Basics, i avui dia està bolcat amb èxit en Ecoalf, un projecte que va fundar en 2009 i que, a través de la inversió en R+D+I, s'està convertint en un referent mundial de sostenibilitat i moda. La seua visió passa per reciclar plàstic de deixalla per a convertir-ho en teixits i materials de la mateixa qualitat que els convencionals. Amb ells es confeccionar peces, calçat i accessoris en el qual es cuida l'estètica tant com l'ètica.

És també el creador de la Fundació Ecoalf, que, mitjançant la iniciativa Upcycling the oceans, vol neteja de brossa el Mediterrani amb l'ajuda dels pescadors de Llevant. Els materials arreplegats es transformaran en grança, fil, teixit i producte.

Entrada lliure amb registre previ.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.