Campus d'Alcoi de la UPV

10k Alcoy Via Verda

Si eres membre de la comunitat EPSA, inscriu-te per sol 4 euros.

[ 15/05/2018 ]
10K Alcoi Via Verda

El diumenge 10 de juny es celebra, como tots els anys la 10k Alcoi Via Verda al Poliesportiu Francisco Laporta d'Alcoi, organitzada pel Club Atletisme Alcoi. L'eixida tindrà lloc a les 9:30h.

El personal i alumnes de l'EPSA tenen un preu especial d'inscripció a la prova de 4 euros, en virtut del conveni signat per la UPV i el Club Atletisme Alcoi.

Els interessats poden passar a fer la inscripció en el servei d'esports a partir del 16 de maig.

II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
Nous èxits dels nostres esportistes Nous èxits dels nostres esportistes
Van ser rebuts per la Direcció del centre.
Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs Lliurament Premis Concurs de Programació de Videojocs
Es van presentar 43 projectes de 9 centres educatius.
Doble Grau en Enginyeria Mecànica Doble Grau en Enginyeria Mecànica
Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya.
Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17 Segon certamen escolar de robòtica VILLENABOT 17
Va tindre lloc a l'IES Hermanos Amorós de Villena.
Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo” Lliurament de premis del VI Concurs “Mostra la ciència en vídeo”
S'han presentat 23 vídeos de centres de 10 centres escolars.
Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat Primer premi Rotary amb Alcoi i la seua universitat
Joves talents per al desenvolupament econòmic i social d'Alcoi.