Campus d'Alcoi de la UPV

10k Alcoy Via Verda

Si eres membre de la comunitat EPSA, inscriu-te per sol 4 euros.

[ 15/05/2018 ]
10K Alcoi Via Verda

El diumenge 10 de juny es celebra, como tots els anys la 10k Alcoi Via Verda al Poliesportiu Francisco Laporta d'Alcoi, organitzada pel Club Atletisme Alcoi. L'eixida tindrà lloc a les 9:30h.

El personal i alumnes de l'EPSA tenen un preu especial d'inscripció a la prova de 4 euros, en virtut del conveni signat per la UPV i el Club Atletisme Alcoi.

Els interessats poden passar a fer la inscripció en el servei d'esports a partir del 16 de maig.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida