Campus d'Alcoi de la UPV

LXII Conferència DIFUTEC

PER QUÈ SÓN TAN PESATS ELS DE MÀRQUETING?

[ 16/05/2018 ]

El dijous 24 de maig de 2018 a les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXII conferència DIFUTEC, amb el títol "PER QUÈ SÓN TAN PESATS ELS DE MÀRQUETING?".

Què es fa en el departament de màrqueting? Per què es fiquen en el teu treball i per què hauria d'interessar-te el seu? Màrqueting i desenvolupament mai s'han portat molt bé, però quan tots dos equips s'entenen, els projectes desenganxen. Vols saber per què? Alejandro Gómez intentarà tendir ponts entre la gent de màrqueting i la de desenvolupament o tecnologia. Una relació plena de malentesos i problemes de comunicació que pot enfonsar grans projectes.

Alejandro Gómez

Actualment és Business Developer en Rebecca Purple, una nova agència de màrqueting digital alacantina que pretén desenvolupar estratègies de màrqueting digital creatives al costat d'una gran execució en performance.

Llicenciat en Publicitat i RR.PP. per la Universitat Rei Juan Carlos, Titulat en Màrqueting per ESIC i Màster en Màrqueting Digital per EEME Business School, al llarg de 12 anys de trajectòria professional, Alejandro ha tingut l'oportunitat de treballar en projectes de màrqueting digital, creativitat i innovació per a clients de la grandària de Ron Brugal, Cepsa, Procter & Gamble o Azkoyen a start-ups com Nomasmosquitos, MrCarbono o Wechic. A més ha sigut ponent en esdeveniments com eShow o MeetMagento i tutor de projectes en el Màster de Màrqueting Digital d'EEME.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.