Campus d'Alcoi de la UPV

LXII Conferència DIFUTEC

PER QUÈ SÓN TAN PESATS ELS DE MÀRQUETING?

[ 16/05/2018 ]

El dijous 24 de maig de 2018 a les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXII conferència DIFUTEC, amb el títol "PER QUÈ SÓN TAN PESATS ELS DE MÀRQUETING?".

Què es fa en el departament de màrqueting? Per què es fiquen en el teu treball i per què hauria d'interessar-te el seu? Màrqueting i desenvolupament mai s'han portat molt bé, però quan tots dos equips s'entenen, els projectes desenganxen. Vols saber per què? Alejandro Gómez intentarà tendir ponts entre la gent de màrqueting i la de desenvolupament o tecnologia. Una relació plena de malentesos i problemes de comunicació que pot enfonsar grans projectes.

Alejandro Gómez

Actualment és Business Developer en Rebecca Purple, una nova agència de màrqueting digital alacantina que pretén desenvolupar estratègies de màrqueting digital creatives al costat d'una gran execució en performance.

Llicenciat en Publicitat i RR.PP. per la Universitat Rei Juan Carlos, Titulat en Màrqueting per ESIC i Màster en Màrqueting Digital per EEME Business School, al llarg de 12 anys de trajectòria professional, Alejandro ha tingut l'oportunitat de treballar en projectes de màrqueting digital, creativitat i innovació per a clients de la grandària de Ron Brugal, Cepsa, Procter & Gamble o Azkoyen a start-ups com Nomasmosquitos, MrCarbono o Wechic. A més ha sigut ponent en esdeveniments com eShow o MeetMagento i tutor de projectes en el Màster de Màrqueting Digital d'EEME.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida