Campus d'Alcoi de la UPV

LXII Conferència DIFUTEC

PER QUÈ SÓN TAN PESATS ELS DE MÀRQUETING?

[ 16/05/2018 ]

El dijous 24 de maig de 2018 a les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXII conferència DIFUTEC, amb el títol "PER QUÈ SÓN TAN PESATS ELS DE MÀRQUETING?".

Què es fa en el departament de màrqueting? Per què es fiquen en el teu treball i per què hauria d'interessar-te el seu? Màrqueting i desenvolupament mai s'han portat molt bé, però quan tots dos equips s'entenen, els projectes desenganxen. Vols saber per què? Alejandro Gómez intentarà tendir ponts entre la gent de màrqueting i la de desenvolupament o tecnologia. Una relació plena de malentesos i problemes de comunicació que pot enfonsar grans projectes.

Alejandro Gómez

Actualment és Business Developer en Rebecca Purple, una nova agència de màrqueting digital alacantina que pretén desenvolupar estratègies de màrqueting digital creatives al costat d'una gran execució en performance.

Llicenciat en Publicitat i RR.PP. per la Universitat Rei Juan Carlos, Titulat en Màrqueting per ESIC i Màster en Màrqueting Digital per EEME Business School, al llarg de 12 anys de trajectòria professional, Alejandro ha tingut l'oportunitat de treballar en projectes de màrqueting digital, creativitat i innovació per a clients de la grandària de Ron Brugal, Cepsa, Procter & Gamble o Azkoyen a start-ups com Nomasmosquitos, MrCarbono o Wechic. A més ha sigut ponent en esdeveniments com eShow o MeetMagento i tutor de projectes en el Màster de Màrqueting Digital d'EEME.

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete
Podrà visitar-se fins el 15 d'octubre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Obertura del nou curs acadèmic de les universitats Obertura del nou curs acadèmic de les universitats
L'acte va estar presidit pel Rei Felipe VI.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.