Campus d'Alcoi de la UPV

Nous èxits dels nostres esportistes

Van ser rebuts per la Direcció del centre.

[ 18/05/2018 ]
Esportistes del Campus rebuts per la Direcció del Centre

Juan Ignacio Torregrosa, Director del campus d'Alcoi de la UPV, va rebre en el seu despatx als equips de bàsquet (masculí i femení) i vóley platja, pels magnífics resultats aconseguits en el XXVIII Trofeu UPV celebrat recentment a València.

Al mateix temps va lliurar, acompanyat per Rosa Vercher, sotsdirectora de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior del campus, els trofeus als equips campions de les Lligues del Campus d'Alcoi corresponents al curs 2017-18:

• Lliga de futbol sala: equip campió LE CREM.
  • Lliga de pádel: campions Andrés i Víctor.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.