Campus d'Alcoi de la UPV

Programa d'Alumne Mentor 2018/2019

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i practicar els teus coneixements d'idiomes?

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i tenir la possibilitat de practicar els teus coneixements d'idiomes?

[ 28/05/2018 ]

Mentor Mentor és un programa de suport als estudiants d'intercanvi rebuts en la UPV, mitjançant el qual estudiants espanyols de la UPV els presten suport i ajuden en la seua incorporació a la UPV.

A través de mentor es posa en contacte a un alumne estranger amb un estudiant de la UPV, amb uns estudis similars als quals va a realitzar en la UPV, abans de la seua incorporació amb el propòsit que li ajude, principalment en els primers dies.

L'alumne Mentor de la UPV li pot ajudar en tasques com: documents de matricula, cerca d'allotjament, practica de conversa en espanyol, arreplegar-los en l'aeroport, moure's Alcoi... i molts més consells útils per a la vida diària.

Haver sigut Alumne Mentor et donarà preferència per a poder triar destinació si decideixes participar en el Programa Erasmus o Promoe.

Ja està oberta la convocatòria per a ser Alumne Mentor d'estudiants d'intercanvi per al pròxim curs acadèmic 2018/2019. Els interessats, es pot apuntar entrant en “Mobilitat Internacional i Cooperació (AIRE) situada en la secció de Relacions Internacionals i Cooperació, al final de la vostra intranet.

Inscripcions: aplicat.upv.es/aire-app --> Directoris --> Mentors.

Apunta't ja en el Programa d'Alumne Mentor!

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
III Edició Concurs ideaT-kids III Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.