Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques en empresa durant l'estiu

El termini per al lliurament de convenis finalitza el 20 de juliol de 2018.

[ 28/05/2018 ]
Alumnes en pràctiques

Durant l'estiu són els mesos que més pràctiques en empresa són gestionades, per aqueix motiu us demanem que avanceu al màxim la seua gestió per a així poder donar d'alta les pràctiques en el seu degut temps.

Recordeu que heu de lliurar-nos el conveni 15 dies abans del seu inici. L'any passat gestionem més de 175 convenis.

El mes d'agost es considera inhàbil quant a la tramitació de la documentació, per tant perquè un estudiant es puga incorporar entre l'1 d'agost i el 15 de setembre, l'últim dia per a lliurar la documentació és el 20 de juliol.

Podeu lliurar els vostres convenis de pràctiques de dilluns a divendres en horari de 10:00 a 13:00 a la Unitat de Pràctiques en Empresa (3a Planta de l'edifici de Carbonell - Àrea Relacions Entorn). Daniel Carballo (dacarto@epsa.upv.es) us pot ajudar a preparar els convenis i tramitar-los.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida
Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi
Es tracta de 22 alumnes de la UCB 'San Pablo'.