Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques en empresa durant l'estiu

El termini per al lliurament de convenis finalitza el 13 de juliol de 2018.

[ 28/05/2018 ]
Alumnes en pràctiques

Durant l'estiu són els mesos que més pràctiques en empresa són gestionades, per aqueix motiu us demanem que avanceu al màxim la seua gestió per a així poder donar d'alta les pràctiques en el seu degut temps.

Recordeu que heu de lliurar-nos el conveni 15 dies abans del seu inici. L'any passat gestionem més de 175 convenis.

El mes d'agost es considera inhàbil quant a la tramitació de la documentació, per tant perquè un estudiant es puga incorporar entre l'1 d'agost i el 15 de setembre, l'últim dia per a lliurar la documentació és el 13 de juliol.

Podeu lliurar els vostres convenis de pràctiques de dilluns a divendres en horari de 10:00 a 13:00 a la Unitat de Pràctiques en Empresa (3a Planta de l'edifici de Carbonell - Àrea Relacions Entorn). Daniel Carballo (dacarto@epsa.upv.es) us pot ajudar a preparar els convenis i tramitar-los.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.