Campus d'Alcoi de la UPV

Pràctiques en empresa durant l'estiu

El termini per al lliurament de convenis finalitza el 20 de juliol de 2018.

[ 28/05/2018 ]
Alumnes en pràctiques

Durant l'estiu són els mesos que més pràctiques en empresa són gestionades, per aqueix motiu us demanem que avanceu al màxim la seua gestió per a així poder donar d'alta les pràctiques en el seu degut temps.

Recordeu que heu de lliurar-nos el conveni 15 dies abans del seu inici. L'any passat gestionem més de 175 convenis.

El mes d'agost es considera inhàbil quant a la tramitació de la documentació, per tant perquè un estudiant es puga incorporar entre l'1 d'agost i el 15 de setembre, l'últim dia per a lliurar la documentació és el 20 de juliol.

Podeu lliurar els vostres convenis de pràctiques de dilluns a divendres en horari de 10:00 a 13:00 a la Unitat de Pràctiques en Empresa (3a Planta de l'edifici de Carbonell - Àrea Relacions Entorn). Daniel Carballo (dacarto@epsa.upv.es) us pot ajudar a preparar els convenis i tramitar-los.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.