Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

El termini de nominacions finalitza el 28 de juny de 2018 a les 23 hores.

[ 28/05/2018 ]
Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement, l'onzena edició del qual es convoca ara, reconeixen i incentiven la recerca i creació cultural d'excel·lència, especialment contribucions de singular impacte per la seua originalitat i significat.

La denominació d'aquests premis vol denotar tant el treball de recerca capaç d'ampliar significativament l'àmbit de coneixement -desplaçant cap a davant la frontera del conegut- quant el solapament i la interacció entre diverses àrees disciplinessis i l'emergència de nous camps.

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement es desenvolupen amb la col·laboració del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).

• Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques).
  • Biologia i Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Canvie Climàtic.
  • Economia, Finances i Gestió d'empreses.
  • Humanitats i Ciències Socials.
  • Música i Òpera.

En la categoria d'Humanitats i Ciències Socials el premi s'alternarà anualment entre aqueixos dos dominis disciplinessis, estant dedicada la present edició onzena a les Humanitats.

Més informació:

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.