Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

El termini de nominacions finalitza el 28 de juny de 2018 a les 23 hores.

[ 28/05/2018 ]
Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement, l'onzena edició del qual es convoca ara, reconeixen i incentiven la recerca i creació cultural d'excel·lència, especialment contribucions de singular impacte per la seua originalitat i significat.

La denominació d'aquests premis vol denotar tant el treball de recerca capaç d'ampliar significativament l'àmbit de coneixement -desplaçant cap a davant la frontera del conegut- quant el solapament i la interacció entre diverses àrees disciplinessis i l'emergència de nous camps.

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement es desenvolupen amb la col·laboració del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).

• Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques).
  • Biologia i Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Canvie Climàtic.
  • Economia, Finances i Gestió d'empreses.
  • Humanitats i Ciències Socials.
  • Música i Òpera.

En la categoria d'Humanitats i Ciències Socials el premi s'alternarà anualment entre aqueixos dos dominis disciplinessis, estant dedicada la present edició onzena a les Humanitats.

Més informació:

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.