Campus d'Alcoi de la UPV

Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

El termini de nominacions finalitza el 28 de juny de 2018 a les 23 hores.

[ 28/05/2018 ]
Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement, l'onzena edició del qual es convoca ara, reconeixen i incentiven la recerca i creació cultural d'excel·lència, especialment contribucions de singular impacte per la seua originalitat i significat.

La denominació d'aquests premis vol denotar tant el treball de recerca capaç d'ampliar significativament l'àmbit de coneixement -desplaçant cap a davant la frontera del conegut- quant el solapament i la interacció entre diverses àrees disciplinessis i l'emergència de nous camps.

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement es desenvolupen amb la col·laboració del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).

• Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques).
  • Biologia i Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Canvie Climàtic.
  • Economia, Finances i Gestió d'empreses.
  • Humanitats i Ciències Socials.
  • Música i Òpera.

En la categoria d'Humanitats i Ciències Socials el premi s'alternarà anualment entre aqueixos dos dominis disciplinessis, estant dedicada la present edició onzena a les Humanitats.

Més informació:

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida
Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi
Es tracta de 22 alumnes de la UCB 'San Pablo'.