Campus d'Alcoi de la UPV

Recollida de material escolar

Del 2 al 6 de juliol, de 9h a 21h, en Informació de l'edifici de Carbonell.

La UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, organitza aquesta nova campanya solidària que començarà el dilluns 2 de juliol als tres campus.

[ 01/06/2018 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, juntament amb els campus de Vera (València), d'Alcoi i Gandia, fa una nova crida solidària a favor dels més menuts, intentant ajudar-los en allò més bàsic a l'hora del retorn a l'escola.

Per a col·laborar amb la III Campanya Motxilla Solidària podreu portar llibres i, a més, la motxilla que no penseu utilitzar i que estiga en bones condicions, a banda de material escolar (llapis, gomes, estoigs, etc.) i així es pot realitzar una col·laboració completa.

La campanya, que està oberta a tota la comunitat universitària, es realitzarà als tres campus de la UPV. Al Campus d'Alcoi es durà a terme del 2 al 6 de juliol, sent el punt de recollida la recepció de l'edifici Carbonell.

Tot el material que es done el recolliran voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV, i es destinarà a diverses ONG i entitats benèfiques que s'encarregaran de distribuir els llibres i el material escolar entre les famílies amb xiquets en edat escolar que estiguen travessant dificultats econòmiques.

Aquesta nova campanya està emmarcada dins de la relació que la UPV té amb la societat en la qual s'integra, sense oblidar la importància de la seua labor social i educativa, de la qual volem que formes part, amb la finalitat de recollir llibres de text i de lectura infantil, així com material escolar, per a poder ajudar els col·lectius més desfavorits.

Col·labora-hi i suma't a aquesta bona causa. Us hi esperem!

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.