Campus d'Alcoi de la UPV

Recollida de material escolar

Del 2 al 6 de juliol, de 9h a 21h, en Informació de l'edifici de Carbonell.

La UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, organitza aquesta nova campanya solidària que començarà el dilluns 2 de juliol als tres campus.

[ 29/06/2018 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, juntament amb els campus de Vera (València), d'Alcoi i Gandia, fa una nova crida solidària a favor dels més menuts, intentant ajudar-los en allò més bàsic a l'hora del retorn a l'escola.

Per a col·laborar amb la III Campanya Motxilla Solidària podreu portar llibres i, a més, la motxilla que no penseu utilitzar i que estiga en bones condicions, a banda de material escolar (llapis, gomes, estoigs, etc.) i així es pot realitzar una col·laboració completa.

La campanya, que està oberta a tota la comunitat universitària, es realitzarà als tres campus de la UPV. Al Campus d'Alcoi es durà a terme del 2 al 6 de juliol, sent el punt de recollida la recepció de l'edifici Carbonell.

Tot el material que es done el recolliran voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV, i es destinarà a diverses ONG i entitats benèfiques que s'encarregaran de distribuir els llibres i el material escolar entre les famílies amb xiquets en edat escolar que estiguen travessant dificultats econòmiques.

Aquesta nova campanya està emmarcada dins de la relació que la UPV té amb la societat en la qual s'integra, sense oblidar la importància de la seua labor social i educativa, de la qual volem que formes part, amb la finalitat de recollir llibres de text i de lectura infantil, així com material escolar, per a poder ajudar els col·lectius més desfavorits.

Col·labora-hi i suma't a aquesta bona causa. Us hi esperem!

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida
Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi
Es tracta de 22 alumnes de la UCB 'San Pablo'.