Campus d'Alcoi de la UPV

Recollida de material escolar

Del 2 al 6 de juliol, de 9h a 21h, en Informació de l'edifici de Carbonell.

La UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, organitza aquesta nova campanya solidària que començarà el dilluns 2 de juliol als tres campus.

[ 29/06/2018 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, juntament amb els campus de Vera (València), d'Alcoi i Gandia, fa una nova crida solidària a favor dels més menuts, intentant ajudar-los en allò més bàsic a l'hora del retorn a l'escola.

Per a col·laborar amb la III Campanya Motxilla Solidària podreu portar llibres i, a més, la motxilla que no penseu utilitzar i que estiga en bones condicions, a banda de material escolar (llapis, gomes, estoigs, etc.) i així es pot realitzar una col·laboració completa.

La campanya, que està oberta a tota la comunitat universitària, es realitzarà als tres campus de la UPV. Al Campus d'Alcoi es durà a terme del 2 al 6 de juliol, sent el punt de recollida la recepció de l'edifici Carbonell.

Tot el material que es done el recolliran voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV, i es destinarà a diverses ONG i entitats benèfiques que s'encarregaran de distribuir els llibres i el material escolar entre les famílies amb xiquets en edat escolar que estiguen travessant dificultats econòmiques.

Aquesta nova campanya està emmarcada dins de la relació que la UPV té amb la societat en la qual s'integra, sense oblidar la importància de la seua labor social i educativa, de la qual volem que formes part, amb la finalitat de recollir llibres de text i de lectura infantil, així com material escolar, per a poder ajudar els col·lectius més desfavorits.

Col·labora-hi i suma't a aquesta bona causa. Us hi esperem!

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.