Campus d'Alcoi de la UPV

Premis WONNOW 2018

Amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

[ 04/06/2018 ]
Premis WONNOW 2018

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la primera edició dels "Premis WONNOW" amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

Són premis d'àmbit nacional, destinats a alumnes universitaris d'àrees científiques, tecnològiques, matemàtiques i d'enginyeries. Busca fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en nenes i adolescents donant visibilitat a l'esforç i la capacitat de les dones en aquests camps. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2018.

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2018 les alumnes matriculades en l'últim curs de carreres d'universitats espanyoles els graus estiguin aprovats per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) i que figurin en el llistat de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques que figura al final d'aquestes bases.

A més, les alumnes de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques no incloses en aquest llistat i que compleixin els requisits indicats, podran sol·licitar la seva inscripció, si bé queda condicionada al criteri dels organitzadors.

Les candidates han de ser dones i als efectes dels Premis s'entendran per tals les persones registrades amb sexe femení en el Registre Civil i que aquest sexe aparegui en el seu DNI o document equivalent. La participació en els Premis WONNOW 2018 és gratuïta.

Més informació:

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.