Campus d'Alcoi de la UPV

Premis WONNOW 2018

Amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

[ 04/06/2018 ]
Premis WONNOW 2018

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la primera edició dels "Premis WONNOW" amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

Són premis d'àmbit nacional, destinats a alumnes universitaris d'àrees científiques, tecnològiques, matemàtiques i d'enginyeries. Busca fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en nenes i adolescents donant visibilitat a l'esforç i la capacitat de les dones en aquests camps. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2018.

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2018 les alumnes matriculades en l'últim curs de carreres d'universitats espanyoles els graus estiguin aprovats per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) i que figurin en el llistat de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques que figura al final d'aquestes bases.

A més, les alumnes de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques no incloses en aquest llistat i que compleixin els requisits indicats, podran sol·licitar la seva inscripció, si bé queda condicionada al criteri dels organitzadors.

Les candidates han de ser dones i als efectes dels Premis s'entendran per tals les persones registrades amb sexe femení en el Registre Civil i que aquest sexe aparegui en el seu DNI o document equivalent. La participació en els Premis WONNOW 2018 és gratuïta.

Més informació:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.