Campus d'Alcoi de la UPV

Premis WONNOW 2018

Amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

[ 04/06/2018 ]
Premis WONNOW 2018

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la primera edició dels "Premis WONNOW" amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

Són premis d'àmbit nacional, destinats a alumnes universitaris d'àrees científiques, tecnològiques, matemàtiques i d'enginyeries. Busca fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en nenes i adolescents donant visibilitat a l'esforç i la capacitat de les dones en aquests camps. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2018.

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2018 les alumnes matriculades en l'últim curs de carreres d'universitats espanyoles els graus estiguin aprovats per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) i que figurin en el llistat de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques que figura al final d'aquestes bases.

A més, les alumnes de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques no incloses en aquest llistat i que compleixin els requisits indicats, podran sol·licitar la seva inscripció, si bé queda condicionada al criteri dels organitzadors.

Les candidates han de ser dones i als efectes dels Premis s'entendran per tals les persones registrades amb sexe femení en el Registre Civil i que aquest sexe aparegui en el seu DNI o document equivalent. La participació en els Premis WONNOW 2018 és gratuïta.

Més informació:

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.