Campus d'Alcoi de la UPV

PAU 2018

Consulta ací tota la informació sobre calendari, seus, horaris, etiquetes identificatives, resultats, reclamacions, etc.

[ 05/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) acull, un any més, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2018 tindran lloc els dies 5, 6 i 7 de juny en la convocatòria ordinària, i el 3, 4 i 5 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

En ambdues convocatòries, els alumnes que es presenten a la fase obligatòria estan citats en la seu del tribunal corresponent a les 8.45 h del primer dia, mentre que aquells que solament s'examinen de la fase voluntària han d'acudir a les 12 h. Allí, el tribunal lliurarà a cada estudiant les seues etiquetes identificatives i l'horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. L'alumne és responsable de la seua custòdia. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En elles figuren, a més, l'usuari i la clau que li permeten accedir al portal per a consultar les seues notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU i a la preinscripció.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-ho durant el matí del primer dia tant al representant del seu centre com al tribunal.

Resultats. Els resultats de la convocatòria de juny es podran consultar en el portal a partir de les 14 h del divendres 15 de juny de 2018, i els de juliol, a partir de les 17 h del dimecres 11 de juliol. Per a açò, l'estudiant ha d'usar el seu usuari i clau. En el propi portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fóra necessari.

A partir de l'endemà (en tots dos casos), l'estudiant pot imprimir des d'allí la targeta amb els seus resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane la reclamació o una segona correcció d'algun exercici.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se des de les 8 h del dilluns 18 de juny fins a les 14 h del dimecres 20 de juny, a través del portal d'alumne de la PAU.

Preinscripció per a graus i dobles graus. Per als alumnes que es presenten a la PAU del curs 2017-2018; estudiants amb l'accés per a majors de 25, 40 o 45 anys; alumnes exempts de les PAU de 2017; titulats, estudiants de cicles formatius i estrangers que no accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial Decret 412/2014: del dilluns 11 de juny fins a les 14 h del divendres 6 de juliol de 2018.

Únicament per a estrangers que accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial Decret 412/2014: del dimarts 12 de juny fins a les 14 h del dilluns 9 de juliol de 2018.

Els programes consecutius, novetat d'enguany. Una vegada superada la PAU, la UPV ofereix la possibilitat de garantir l'accés al màster associat al corresponent grau que es desitge cursar.

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.