Campus d'Alcoi de la UPV

PAU 2018

Consulta ací tota la informació sobre calendari, seus, horaris, etiquetes identificatives, resultats, reclamacions, etc.

[ 05/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) acull, un any més, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2018 tindran lloc els dies 5, 6 i 7 de juny en la convocatòria ordinària, i el 3, 4 i 5 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

En ambdues convocatòries, els alumnes que es presenten a la fase obligatòria estan citats en la seu del tribunal corresponent a les 8.45 h del primer dia, mentre que aquells que solament s'examinen de la fase voluntària han d'acudir a les 12 h. Allí, el tribunal lliurarà a cada estudiant les seues etiquetes identificatives i l'horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. L'alumne és responsable de la seua custòdia. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En elles figuren, a més, l'usuari i la clau que li permeten accedir al portal per a consultar les seues notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU i a la preinscripció.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-ho durant el matí del primer dia tant al representant del seu centre com al tribunal.

Resultats. Els resultats de la convocatòria de juny es podran consultar en el portal a partir de les 14 h del divendres 15 de juny de 2018, i els de juliol, a partir de les 17 h del dimecres 11 de juliol. Per a açò, l'estudiant ha d'usar el seu usuari i clau. En el propi portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fóra necessari.

A partir de l'endemà (en tots dos casos), l'estudiant pot imprimir des d'allí la targeta amb els seus resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane la reclamació o una segona correcció d'algun exercici.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se des de les 8 h del dilluns 18 de juny fins a les 14 h del dimecres 20 de juny, a través del portal d'alumne de la PAU.

Preinscripció per a graus i dobles graus. Per als alumnes que es presenten a la PAU del curs 2017-2018; estudiants amb l'accés per a majors de 25, 40 o 45 anys; alumnes exempts de les PAU de 2017; titulats, estudiants de cicles formatius i estrangers que no accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial Decret 412/2014: del dilluns 11 de juny fins a les 14 h del divendres 6 de juliol de 2018.

Únicament per a estrangers que accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial Decret 412/2014: del dimarts 12 de juny fins a les 14 h del dilluns 9 de juliol de 2018.

Els programes consecutius, novetat d'enguany. Una vegada superada la PAU, la UPV ofereix la possibilitat de garantir l'accés al màster associat al corresponent grau que es desitge cursar.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.