Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món

El rànquing reafirma el lideratge de la UPV entre les politècniques espanyoles.

[ 06/06/2018 ]
Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha sigut reconeguda un any més com una de les 150 millors universitats joves del món pel prestigiós Times Higher Education Young University Rankings, publicat avui dimecres. Aquest rànquing, elaborat per la revista britànica Times Higher Education (THE),classifica a les institucions educatives d'àmbit superior més destacades de menys de 50 anys d'història –les dades corresponen a 2017. La UPV se situa en el rang 101-150.

En l'edició d'enguany, el rànquing inclou 250 universitats d'un total de 55 països. A Espanya, el Times Higher Education Young University Rànquings reafirma el lideratge de la Universitat Politècnica de València entre les politècniques espanyoles –comparteix classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150.

Per a l'elaboració d'aquest rànquing, Times Higher Education analitza un total de 13 indicadors, que avaluen el potencial i els resultats de les universitats en recerca, docència, tornada empresarial, cites i projecció internacional. De totes elles, la UPV obté els seus millors resultats en cites (44'4), projecció internacional (43’6) i tornada empresarial (43’5).

Resultats globals

En aquesta edició, el rànquing està liderat per l'Hong Kong University of Science and Technology (Hong Kong), seguida de l’École Polytechnique Fédérale de Lausanne (Suïssa) i la Nanyang Technological University (Singapur). Completen el top 5 la Paris Sciences & Lettres – PSL University (França) i la Maastricht University (Holanda).

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.
V edició de CampusTec V edició de CampusTec
Campament tecnològic d'estiu que se celebrarà entre el 2 i el 13 de juliol.