Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món

El rànquing reafirma el lideratge de la UPV entre les politècniques espanyoles.

[ 06/06/2018 ]
Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha sigut reconeguda un any més com una de les 150 millors universitats joves del món pel prestigiós Times Higher Education Young University Rankings, publicat avui dimecres. Aquest rànquing, elaborat per la revista britànica Times Higher Education (THE),classifica a les institucions educatives d'àmbit superior més destacades de menys de 50 anys d'història –les dades corresponen a 2017. La UPV se situa en el rang 101-150.

En l'edició d'enguany, el rànquing inclou 250 universitats d'un total de 55 països. A Espanya, el Times Higher Education Young University Rànquings reafirma el lideratge de la Universitat Politècnica de València entre les politècniques espanyoles –comparteix classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150.

Per a l'elaboració d'aquest rànquing, Times Higher Education analitza un total de 13 indicadors, que avaluen el potencial i els resultats de les universitats en recerca, docència, tornada empresarial, cites i projecció internacional. De totes elles, la UPV obté els seus millors resultats en cites (44'4), projecció internacional (43’6) i tornada empresarial (43’5).

Resultats globals

En aquesta edició, el rànquing està liderat per l'Hong Kong University of Science and Technology (Hong Kong), seguida de l’École Polytechnique Fédérale de Lausanne (Suïssa) i la Nanyang Technological University (Singapur). Completen el top 5 la Paris Sciences & Lettres – PSL University (França) i la Maastricht University (Holanda).

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.