Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món

El rànquing reafirma el lideratge de la UPV entre les politècniques espanyoles.

[ 06/06/2018 ]
Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha sigut reconeguda un any més com una de les 150 millors universitats joves del món pel prestigiós Times Higher Education Young University Rankings, publicat avui dimecres. Aquest rànquing, elaborat per la revista britànica Times Higher Education (THE),classifica a les institucions educatives d'àmbit superior més destacades de menys de 50 anys d'història –les dades corresponen a 2017. La UPV se situa en el rang 101-150.

En l'edició d'enguany, el rànquing inclou 250 universitats d'un total de 55 països. A Espanya, el Times Higher Education Young University Rànquings reafirma el lideratge de la Universitat Politècnica de València entre les politècniques espanyoles –comparteix classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150.

Per a l'elaboració d'aquest rànquing, Times Higher Education analitza un total de 13 indicadors, que avaluen el potencial i els resultats de les universitats en recerca, docència, tornada empresarial, cites i projecció internacional. De totes elles, la UPV obté els seus millors resultats en cites (44'4), projecció internacional (43’6) i tornada empresarial (43’5).

Resultats globals

En aquesta edició, el rànquing està liderat per l'Hong Kong University of Science and Technology (Hong Kong), seguida de l’École Polytechnique Fédérale de Lausanne (Suïssa) i la Nanyang Technological University (Singapur). Completen el top 5 la Paris Sciences & Lettres – PSL University (França) i la Maastricht University (Holanda).

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.