Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món

El rànquing reafirma el lideratge de la UPV entre les politècniques espanyoles.

[ 06/06/2018 ]
Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València ha sigut reconeguda un any més com una de les 150 millors universitats joves del món pel prestigiós Times Higher Education Young University Rankings, publicat avui dimecres. Aquest rànquing, elaborat per la revista britànica Times Higher Education (THE),classifica a les institucions educatives d'àmbit superior més destacades de menys de 50 anys d'història –les dades corresponen a 2017. La UPV se situa en el rang 101-150.

En l'edició d'enguany, el rànquing inclou 250 universitats d'un total de 55 països. A Espanya, el Times Higher Education Young University Rànquings reafirma el lideratge de la Universitat Politècnica de València entre les politècniques espanyoles –comparteix classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150.

Per a l'elaboració d'aquest rànquing, Times Higher Education analitza un total de 13 indicadors, que avaluen el potencial i els resultats de les universitats en recerca, docència, tornada empresarial, cites i projecció internacional. De totes elles, la UPV obté els seus millors resultats en cites (44'4), projecció internacional (43’6) i tornada empresarial (43’5).

Resultats globals

En aquesta edició, el rànquing està liderat per l'Hong Kong University of Science and Technology (Hong Kong), seguida de l’École Polytechnique Fédérale de Lausanne (Suïssa) i la Nanyang Technological University (Singapur). Completen el top 5 la Paris Sciences & Lettres – PSL University (França) i la Maastricht University (Holanda).

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.