Campus d'Alcoi de la UPV

II Jornada de Cooperació UPV-FISABIO

Va tindre lloc a l'El hospital Verge dels Lliris d'Alcoi. També es va presentar la II convocatòria Ajudes a Projectes de Recerca i Innovació UPV-FISABIO.

[ 11/06/2018 ]
Moment de la Jornada celebrada a l'Hospital Verge dels Lliris

El passat divendres 8 de juny va tindre lloca a la Sala d'Actes de l'Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi, la celebració de la “II Jornada de Cooperació Universitat Politècnica de València (UPV) i Fundació per al Foment de la Recerca Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)".

La inauguració de la jornada ha sigut a càrrec de Donya Aroa Mira Rojano, Regidora de Salut Pública i Polítiques Socials i Igualtat del M.I. Ajuntament d'Alcoi, Donya Roser Falip, Gerent del Departament de Salut d'Alcoi, Don José Antonio Manrique Martorell, Director Gerent de la Fundació FISABIO, Don José I. Capilla Roma, Vicerector de Recerca, Innovació i Transferència de la UPV i Don Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

Donant pas a continuació a la presentació de la II Convocatòria d'Ajudes a Projectes de Recerca i Innovació UPV-FISABIO, en la qual van intervenir Don Fernando Conesa Cegarra, Cap del Servei de Promoció i Suport a la Recerca, Innovació i Transferència de la UPV, Donya María Prada Marcos, responsable de l'Àrea d'innovació de FISABIO i Don José Manuel Moltó-Jordà, Director Mèdic Departament de Salut d'Alcoi.

A continuació, Donya María Angeles Bonet, professora Titular d'Universitat del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera en el Campus d'Alcoi de la UPV i Donya Pino Navarro Téllez, Metge adjunt secció d'endocrinologia de l'Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi, van exposar casos pràctics Campus d'Alcoi-Departament de Salut d'Alcoi.

Donya Beatriz Gómez Martínez, Sotsdirectora General de Recerca, Innovació, Tecnologies i Qualitat de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, va presentar les línies estratègiques de foment de la R+D+i de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i Don Eduardo Viana Doñate, Cap de Servei de Cooperació del Sistema Valencià d'Innovació, les línies estratègiques i de suport a la innovació de l'Agència Valenciana d'Innovació.

Finalitzant la jornada amb diferents reunions bilaterals.

POLISABIO (Programa de col·laboració UPV - FISABIO)

Amb l'objectiu de generar sinergies i estimular noves col·laboracions entre els diferents investigadors i professionals de la Universitat Politècnica de València (UPV), en els seus Campus de Vera, Alcoi i Gandia, i la Fundació per al Foment de la Recerca Sanitària i Biomèdica de la de la Comunitat Valenciana (FISABIO), en els seus Departaments de Salut de Xàtiva-Ontinyent, Elda, Sant Joan d'Alacant, Marina Baixa, Gandia, Alcoi, Sagunt, València-Arnau de Vilanova-Llíria, València-Doctor Peset, Requena, així com FISABIO-Salut Pública i FISABIO-Oftalmologia Mèdica, ambdues institucions han engegat diferents iniciatives, que donen lloc a projectes de recerca amb gran potencial cientificotècnic, orientant la seua activitat cap a temes innovadors, amb atractiu per a aconseguir inversió pública de diferents programes nacionals i internacionals.

Més informació:

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.