Campus d'Alcoi de la UPV

II Jornada de Cooperació UPV-FISABIO

Va tindre lloc a l'El hospital Verge dels Lliris d'Alcoi. També es va presentar la II convocatòria Ajudes a Projectes de Recerca i Innovació UPV-FISABIO.

[ 11/06/2018 ]
Moment de la Jornada celebrada a l'Hospital Verge dels Lliris

El passat divendres 8 de juny va tindre lloca a la Sala d'Actes de l'Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi, la celebració de la “II Jornada de Cooperació Universitat Politècnica de València (UPV) i Fundació per al Foment de la Recerca Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)".

La inauguració de la jornada ha sigut a càrrec de Donya Aroa Mira Rojano, Regidora de Salut Pública i Polítiques Socials i Igualtat del M.I. Ajuntament d'Alcoi, Donya Roser Falip, Gerent del Departament de Salut d'Alcoi, Don José Antonio Manrique Martorell, Director Gerent de la Fundació FISABIO, Don José I. Capilla Roma, Vicerector de Recerca, Innovació i Transferència de la UPV i Don Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d'Alcoi de la UPV.

Donant pas a continuació a la presentació de la II Convocatòria d'Ajudes a Projectes de Recerca i Innovació UPV-FISABIO, en la qual van intervenir Don Fernando Conesa Cegarra, Cap del Servei de Promoció i Suport a la Recerca, Innovació i Transferència de la UPV, Donya María Prada Marcos, responsable de l'Àrea d'innovació de FISABIO i Don José Manuel Moltó-Jordà, Director Mèdic Departament de Salut d'Alcoi.

A continuació, Donya María Angeles Bonet, professora Titular d'Universitat del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera en el Campus d'Alcoi de la UPV i Donya Pino Navarro Téllez, Metge adjunt secció d'endocrinologia de l'Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi, van exposar casos pràctics Campus d'Alcoi-Departament de Salut d'Alcoi.

Donya Beatriz Gómez Martínez, Sotsdirectora General de Recerca, Innovació, Tecnologies i Qualitat de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, va presentar les línies estratègiques de foment de la R+D+i de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i Don Eduardo Viana Doñate, Cap de Servei de Cooperació del Sistema Valencià d'Innovació, les línies estratègiques i de suport a la innovació de l'Agència Valenciana d'Innovació.

Finalitzant la jornada amb diferents reunions bilaterals.

POLISABIO (Programa de col·laboració UPV - FISABIO)

Amb l'objectiu de generar sinergies i estimular noves col·laboracions entre els diferents investigadors i professionals de la Universitat Politècnica de València (UPV), en els seus Campus de Vera, Alcoi i Gandia, i la Fundació per al Foment de la Recerca Sanitària i Biomèdica de la de la Comunitat Valenciana (FISABIO), en els seus Departaments de Salut de Xàtiva-Ontinyent, Elda, Sant Joan d'Alacant, Marina Baixa, Gandia, Alcoi, Sagunt, València-Arnau de Vilanova-Llíria, València-Doctor Peset, Requena, així com FISABIO-Salut Pública i FISABIO-Oftalmologia Mèdica, ambdues institucions han engegat diferents iniciatives, que donen lloc a projectes de recerca amb gran potencial cientificotècnic, orientant la seua activitat cap a temes innovadors, amb atractiu per a aconseguir inversió pública de diferents programes nacionals i internacionals.

Més informació:

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.