Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 11/06/2018 ]

Per tercer any consecutiu, l'Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€

El termini màxim de lliurament dels projectes és 31 de gener de 2019 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -leasing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en el mateix, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la quasi totalitat de les empreses crediticies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

Aquests productes, leasing i renting, per la nostra experiència sabem que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seues inversions empresarials i, àdhuc sent així, la seua quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa en els països del nostre entorn europeu.

Sens dubte açò afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'ací, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector, establint amb açò una línia més de vinculació.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
III Edició Concurs ideaT-kids III Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.