Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 11/06/2018 ]

Per tercer any consecutiu, l'Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€

El termini màxim de lliurament dels projectes és 31 de gener de 2019 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -leasing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en el mateix, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la quasi totalitat de les empreses crediticies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

Aquests productes, leasing i renting, per la nostra experiència sabem que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seues inversions empresarials i, àdhuc sent així, la seua quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa en els països del nostre entorn europeu.

Sens dubte açò afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'ací, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector, establint amb açò una línia més de vinculació.

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete
Podrà visitar-se fins el 15 d'octubre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Obertura del nou curs acadèmic de les universitats Obertura del nou curs acadèmic de les universitats
L'acte va estar presidit pel Rei Felipe VI.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.