Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 11/06/2018 ]

Per tercer any consecutiu, l'Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€

El termini màxim de lliurament dels projectes és 31 de gener de 2019 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -leasing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en el mateix, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la quasi totalitat de les empreses crediticies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

Aquests productes, leasing i renting, per la nostra experiència sabem que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seues inversions empresarials i, àdhuc sent així, la seua quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa en els països del nostre entorn europeu.

Sens dubte açò afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'ací, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector, establint amb açò una línia més de vinculació.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.