Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 11/06/2018 ]

Per tercer any consecutiu, l'Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€

El termini màxim de lliurament dels projectes és 31 de gener de 2019 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -leasing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en el mateix, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la quasi totalitat de les empreses crediticies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

Aquests productes, leasing i renting, per la nostra experiència sabem que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seues inversions empresarials i, àdhuc sent així, la seua quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa en els països del nostre entorn europeu.

Sens dubte açò afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'ací, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector, establint amb açò una línia més de vinculació.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.