Campus d'Alcoi de la UPV

Premis de recerca AELR

De l'Associació Espanyola de Leasing i Renting.

[ 11/06/2018 ]

Per tercer any consecutiu, l'Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR) convoca els PREMIS DE RECERCA.

El primer premi està dotat amb 4.000€

El termini màxim de lliurament dels projectes és 31 de gener de 2019 abans de les 12h.

Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR)

Creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -leasing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en el mateix, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la quasi totalitat de les empreses crediticies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

Aquests productes, leasing i renting, per la nostra experiència sabem que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seues inversions empresarials i, àdhuc sent així, la seua quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa en els països del nostre entorn europeu.

Sens dubte açò afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'ací, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

En aquesta ocasió, i seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la recerca en el sector, establint amb açò una línia més de vinculació.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida