Campus d'Alcoi de la UPV

V edició de CampusTec

Campament tecnològic d'estiu que se celebrarà entre el 2 i el 13 de juliol, organitzat pel Campus d’Alcoi de la UPV, amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

[ 11/06/2018 ]
Participants en l'edició CampusTec 2017

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d’Alcoi, la cinquena edició del CampusTec.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que va a permetre als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent, des del dilluns 2 de juliol al divendres 13 de juliol de 2018, en horari de 9h a 14h.

Al llarg de dues setmanes, els participants van a donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

El CampusTec està dirigit a dos nivells d'alumnes: des de 1r d'ESO a 3r d'ESO i des de 4t d'ESO a 2n de Batxillerat i cicles formatius.

El termini d'inscripció finalitza el 22 de juny de 2018. ¡Dóna'ta pressa! El campus disposa de 50 places.

Patrocinadors CampusTec 2018

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida