Campus d'Alcoi de la UPV

V edició de CampusTec

Campament tecnològic d'estiu que se celebrarà entre el 2 i el 13 de juliol, organitzat pel Campus d’Alcoi de la UPV, amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

[ 11/06/2018 ]
Participants en l'edició CampusTec 2017

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d’Alcoi, la cinquena edició del CampusTec.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que va a permetre als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent, des del dilluns 2 de juliol al divendres 13 de juliol de 2018, en horari de 9h a 14h.

Al llarg de dues setmanes, els participants van a donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

El CampusTec està dirigit a dos nivells d'alumnes: des de 1r d'ESO a 3r d'ESO i des de 4t d'ESO a 2n de Batxillerat i cicles formatius.

El termini d'inscripció finalitza el 22 de juny de 2018. ¡Dóna'ta pressa! El campus disposa de 50 places.

Patrocinadors CampusTec 2018

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.