Campus d'Alcoi de la UPV

V edició de CampusTec

Campament tecnològic d'estiu que se celebrarà entre el 2 i el 13 de juliol, organitzat pel Campus d’Alcoi de la UPV, amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

[ 11/06/2018 ]
Participants en l'edició CampusTec 2017

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d’Alcoi, la cinquena edició del CampusTec.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que va a permetre als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent, des del dilluns 2 de juliol al divendres 13 de juliol de 2018, en horari de 9h a 14h.

Al llarg de dues setmanes, els participants van a donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

El CampusTec està dirigit a dos nivells d'alumnes: des de 1r d'ESO a 3r d'ESO i des de 4t d'ESO a 2n de Batxillerat i cicles formatius.

El termini d'inscripció finalitza el 22 de juny de 2018. ¡Dóna'ta pressa! El campus disposa de 50 places.

Patrocinadors CampusTec 2018

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.