Campus d'Alcoi de la UPV

V edició de CampusTec

Campament tecnològic d'estiu que se celebrarà entre el 2 i el 13 de juliol, organitzat pel Campus d’Alcoi de la UPV, amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

[ 11/06/2018 ]
Participants en l'edició CampusTec 2017

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d’Alcoi, la cinquena edició del CampusTec.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que va a permetre als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent, des del dilluns 2 de juliol al divendres 13 de juliol de 2018, en horari de 9h a 14h.

Al llarg de dues setmanes, els participants van a donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

El CampusTec està dirigit a dos nivells d'alumnes: des de 1r d'ESO a 3r d'ESO i des de 4t d'ESO a 2n de Batxillerat i cicles formatius.

El termini d'inscripció finalitza el 22 de juny de 2018. ¡Dóna'ta pressa! El campus disposa de 50 places.

Patrocinadors CampusTec 2018

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.