Campus d'Alcoi de la UPV

V edició de CampusTec

Campament tecnològic d'estiu que se celebrarà entre el 2 i el 13 de juliol, organitzat pel Campus d’Alcoi de la UPV, amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

[ 11/06/2018 ]
Participants en l'edició CampusTec 2017

La Universitat Politècnica de València-Campus d’Alcoi, organitza amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d’Alcoi, la cinquena edició del CampusTec.

El CampusTec és un campament tecnològic d'estiu que va a permetre als nostres joves gaudir d'una activitat d'oci alternatiu durant les vacances d'estiu, amb la filosofia d'aprendre fent, des del dilluns 2 de juliol al divendres 13 de juliol de 2018, en horari de 9h a 14h.

Al llarg de dues setmanes, els participants van a donar regna solta a la seua creativitat desenvolupant xicotets projectes cientificotècnics en àmbits tan atractius per al seu futur professional com la robòtica, el disseny i fabricació digital, la programació d'interfícies, i desenvolupament de videojocs.

El CampusTec està dirigit a dos nivells d'alumnes: des de 1r d'ESO a 3r d'ESO i des de 4t d'ESO a 2n de Batxillerat i cicles formatius.

El termini d'inscripció finalitza el 22 de juny de 2018. ¡Dóna'ta pressa! El campus disposa de 50 places.

Patrocinadors CampusTec 2018

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete
Podrà visitar-se fins el 15 d'octubre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Obertura del nou curs acadèmic de les universitats Obertura del nou curs acadèmic de les universitats
L'acte va estar presidit pel Rei Felipe VI.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.