Campus d'Alcoi de la UPV

La preinscripció 2018-2019, oberta

Si vols estudiar en el Campus d'Alcoi de la UPV un de les seues 6 graus o dobles graus, completa la preinscripció abans del pròxim 6 de juliol (consulta les excepcions).

[ 14/06/2018 ]
Preinscripció graus 2018-2019

La preinscripció universitària de graus per al curs 2018-2019 ha de realitzar-se per internet a través del portal habilitat per la Generalitat Valenciana. Els alumnes poden sol·licitar fins a 20 titulacions diferents. cal tenir en compte que, a l'hora d'adjudicar les places, els estudiants que han realitzat les PAU en juny tenen preferència respecte als alumnes que s'han examinat en juliol. És a dir, una nota d'un 5 de juny va per davant d'un 10 obtingut en les PAU de juliol.

Els resultats de la preinscripció es faran públics a partir del divendres 13 de juliol de 2018.

Els resultats de les proves d'accés a la universitat (PAU) celebrades al juny es faran públics el divendres 15 de juny de 2018, a partir de les 14h, mentre que les juliol tindran lloc els dies 3, 4 i 5 i els resultats es faran públics el dimecres 11 de juliol, a partir de les 17h.

Preinscripció 2018-2019

Del 11 de juny al 6 de juliol de 2018 (fins les 14 h), tots dos inclosos
  • Alumnat de batxillerat que es presenta a les proves d'accés a la universitat (PAU) del curs 2017-2018 en la convocatòria ordinària i extraordinària de 2018. L'alumnat que haja superat la prova d'accés a la universitat en convocatòria de juliol de 2018 a la Comunitat Valenciana, encara que no conega les seues qualificacions de la prova d'accés. Serà l'aplicació informàtica la que carregarà les seues qualificacions, quan estiguen disponibles, abans del procés de baremació i adjudicació de places. Alumnat exempt de realitzar les proves d'accés a la universitat.
  • Alumnat que ja dispose de les seues qualificacions de les proves d'accés de cursos anteriors, així com alumnat que tinga la titulació de tècnic superior de formació professional, tècnic superior d'arts plàstiques i disseny o tècnic esportiu superior.
  • Titulats universitaris.
  • Alumnat que haja superat les proves d'accés de majors de 25 o 45 anys, o el procés d'accés de majors de 40 anys.
  • Alumnat procedent de sistemes educatius d'estats membres de la Unió Europea o els de altres estats amb els quals s'hagen subscrit acords internacionals aplicables referent a açò (credencial/acreditació UNED en vigor).
  • Alumnat procedent de la resta de sistemes educatius estrangers (proves d'accés realitzades en la UNED).
  • Alumnat amb el títol de batxillerat europeu o amb el títol de batxillerat internacional (credencial/acreditació UNED en vigor).
Del 12 de juny al 9 de juliol de 2018 (fins les 14 h), tots dos inclosos
  • Alumnat procedent de sistemes educatius d'estats membres de la Unió Europea o els de altres estats amb els quals s'hagen subscrit acords internacionals aplicables referent a açò (acreditació UNED obtinguda en el curs 2017-2018).
  • Alumnat procedent de la resta de sistemes educatius estrangers (acreditació UNED obtinguda en el curs 2017-2018).
  • Alumnat amb el títol de batxillerat europeu o amb el títol de batxillerat internacional (acreditació UNED obtinguda en el curs 2017-2018).

Presentació de la preinscripció

La preinscripció a la Comunitat Valenciana es realitza telemàticament telemàticament a través d'un assistent (que pertany a la Generalitat Valenciana).

L'alumnat que ha de presentar la preinscripció de forma telemàtica sense necessitat d'imprimir-la, ni presentar-la en paper és:

• A) Alumnat de batxillerat que realitza la fase obligatòria i/o la fase voluntària de les PAU en el curs 2017-2018 o els que la van fer en 2012 i posteriors, en tot cas de la Comunitat Valenciana.
  • B) Alumnat exempt de les PAU de 2017. Únicament per als quals van obtenir aquesta acreditació el curs passat a la Comunitat Valenciana.
Excepcions
  • Alumnat amb discapacitat.
  • Esportistes d'alt rendiment.
  • Alumnat que no vulga autoritzar a l'òrgan gestor per a comprovar les dades d'identitat, domicili i residència.

Aquests col·lectius han d'imprimir, signar i presentar la preinscripció juntament amb la documentació necessària en cada cas.

L'alumnat que ha d'imprimir i presentar la preinscripció en paper és:

• Alumnat en possessió d'un títol de tècnic superior de formació professional, o de tècnic superior d'arts plàstiques i disseny, o de tècnic esportiu superior.
  • Reste d'alumnat no inclòs en els punts A) i B).

Les preinscripcions en paper es lliuraran en la Secretaria del centre que figura en la primera preferència de la sol·licitud.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida