Campus d'Alcoi de la UPV

Conferències DIFUTEX

Dimecres 4 de juliol a Alcoi, dijous 5 de juliol a València i divendres 6 de juliol a Alacant.

[ 14/06/2018 ]
Summer Marketing Workshops

Per segon any consecutiu et portem a l'estiu l'oportunitat d'invertir una mica del teu temps lliure en el teu futur. Els Summer Màrqueting Workshops de MaCom són una oportunitat per a formar-te de manera 100% aplicada i pràctica en les últimes tendències en màrqueting.

Es detallaran tècniques de neuromàrqueting i màrqueting digital com a últimes tendències del màrqueting per a la captació de clients, augmenta de vendes, posicionament en el mercat i creació d'una imatge de marca.

Dirigida a:
  • Alumnes universitaris.
  • Egressats.
  • Emprenedors, empresaris o professionals del màrqueting en general.
  • Qualsevol un altre interessat en la temàtica.

Tallers

Es desenvoluparan 2 tallers:

NEUROMÀRQUETING
  • Impartit per David Juárez Varón, Coordinador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial Màster en Màrqueting i Comunicació Digital i Màster en Neuromàrqueting Aplicat. PhD en Neuromàrqueting i Pablo Ferreirós, Responsable de Relacions Internacionals de MACOM UPV. PhD en Màrqueting. Conferenciant internacional i autor del llibre “L'empresa en la nova economia digital”.
MÀRQUETING DIGITAL
  • Impartit per Jorge Álvarez, MBA, Màster en Direcció Comercial i Màrqueting, Màster en Màrqueting Digital i PhD(c) en Màrqueting Digital. Expert en Màrqueting amb èmfasi en Màrqueting Digital, Noves Tecnologies i desenvolupament de Marca Personal i Gerard Fernández, Expert en Màrqueting Digital. Professor i Investigador en Màrqueting Digital en MACOM UPV.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida
Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi Alumnes bolivians conclouen els seus TFM al Campus d'Alcoi
Es tracta de 22 alumnes de la UCB 'San Pablo'.