Campus d'Alcoi de la UPV

Conferències DIFUTEX

Dimecres 4 de juliol a Alcoi, dijous 5 de juliol a València i divendres 6 de juliol a Alacant.

[ 14/06/2018 ]
Summer Marketing Workshops

Per segon any consecutiu et portem a l'estiu l'oportunitat d'invertir una mica del teu temps lliure en el teu futur. Els Summer Màrqueting Workshops de MaCom són una oportunitat per a formar-te de manera 100% aplicada i pràctica en les últimes tendències en màrqueting.

Es detallaran tècniques de neuromàrqueting i màrqueting digital com a últimes tendències del màrqueting per a la captació de clients, augmenta de vendes, posicionament en el mercat i creació d'una imatge de marca.

Dirigida a:
  • Alumnes universitaris.
  • Egressats.
  • Emprenedors, empresaris o professionals del màrqueting en general.
  • Qualsevol un altre interessat en la temàtica.

Tallers

Es desenvoluparan 2 tallers:

NEUROMÀRQUETING
  • Impartit per David Juárez Varón, Coordinador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial Màster en Màrqueting i Comunicació Digital i Màster en Neuromàrqueting Aplicat. PhD en Neuromàrqueting i Pablo Ferreirós, Responsable de Relacions Internacionals de MACOM UPV. PhD en Màrqueting. Conferenciant internacional i autor del llibre “L'empresa en la nova economia digital”.
MÀRQUETING DIGITAL
  • Impartit per Jorge Álvarez, MBA, Màster en Direcció Comercial i Màrqueting, Màster en Màrqueting Digital i PhD(c) en Màrqueting Digital. Expert en Màrqueting amb èmfasi en Màrqueting Digital, Noves Tecnologies i desenvolupament de Marca Personal i Gerard Fernández, Expert en Màrqueting Digital. Professor i Investigador en Màrqueting Digital en MACOM UPV.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.