Campus d'Alcoi de la UPV

Conferències DIFUTEX

Dimecres 4 de juliol a Alcoi, dijous 5 de juliol a València i divendres 6 de juliol a Alacant.

[ 14/06/2018 ]
Summer Marketing Workshops

Per segon any consecutiu et portem a l'estiu l'oportunitat d'invertir una mica del teu temps lliure en el teu futur. Els Summer Màrqueting Workshops de MaCom són una oportunitat per a formar-te de manera 100% aplicada i pràctica en les últimes tendències en màrqueting.

Es detallaran tècniques de neuromàrqueting i màrqueting digital com a últimes tendències del màrqueting per a la captació de clients, augmenta de vendes, posicionament en el mercat i creació d'una imatge de marca.

Dirigida a:
  • Alumnes universitaris.
  • Egressats.
  • Emprenedors, empresaris o professionals del màrqueting en general.
  • Qualsevol un altre interessat en la temàtica.

Tallers

Es desenvoluparan 2 tallers:

NEUROMÀRQUETING
  • Impartit per David Juárez Varón, Coordinador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial Màster en Màrqueting i Comunicació Digital i Màster en Neuromàrqueting Aplicat. PhD en Neuromàrqueting i Pablo Ferreirós, Responsable de Relacions Internacionals de MACOM UPV. PhD en Màrqueting. Conferenciant internacional i autor del llibre “L'empresa en la nova economia digital”.
MÀRQUETING DIGITAL
  • Impartit per Jorge Álvarez, MBA, Màster en Direcció Comercial i Màrqueting, Màster en Màrqueting Digital i PhD(c) en Màrqueting Digital. Expert en Màrqueting amb èmfasi en Màrqueting Digital, Noves Tecnologies i desenvolupament de Marca Personal i Gerard Fernández, Expert en Màrqueting Digital. Professor i Investigador en Màrqueting Digital en MACOM UPV.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.