Campus d'Alcoi de la UPV

Conferències DIFUTEX

Dimecres 4 de juliol a Alcoi, dijous 5 de juliol a València i divendres 6 de juliol a Alacant.

[ 14/06/2018 ]
Summer Marketing Workshops

Per segon any consecutiu et portem a l'estiu l'oportunitat d'invertir una mica del teu temps lliure en el teu futur. Els Summer Màrqueting Workshops de MaCom són una oportunitat per a formar-te de manera 100% aplicada i pràctica en les últimes tendències en màrqueting.

Es detallaran tècniques de neuromàrqueting i màrqueting digital com a últimes tendències del màrqueting per a la captació de clients, augmenta de vendes, posicionament en el mercat i creació d'una imatge de marca.

Dirigida a:
  • Alumnes universitaris.
  • Egressats.
  • Emprenedors, empresaris o professionals del màrqueting en general.
  • Qualsevol un altre interessat en la temàtica.

Tallers

Es desenvoluparan 2 tallers:

NEUROMÀRQUETING
  • Impartit per David Juárez Varón, Coordinador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial Màster en Màrqueting i Comunicació Digital i Màster en Neuromàrqueting Aplicat. PhD en Neuromàrqueting i Pablo Ferreirós, Responsable de Relacions Internacionals de MACOM UPV. PhD en Màrqueting. Conferenciant internacional i autor del llibre “L'empresa en la nova economia digital”.
MÀRQUETING DIGITAL
  • Impartit per Jorge Álvarez, MBA, Màster en Direcció Comercial i Màrqueting, Màster en Màrqueting Digital i PhD(c) en Màrqueting Digital. Expert en Màrqueting amb èmfasi en Màrqueting Digital, Noves Tecnologies i desenvolupament de Marca Personal i Gerard Fernández, Expert en Màrqueting Digital. Professor i Investigador en Màrqueting Digital en MACOM UPV.

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.
Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia Medalla UPV a les ciutats de València, Alcoi i Gandia
Amb motiu del 50 aniversari de la UPV.
Rànquing QS Rànquing QS
La UPV obté el millor resultat de la seua història en el rànquing QS.
La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món La UPV, entre les 150 millors universitats joves del món
Continúa sent la millor politècnica d'Espanya.
50 aniversari 50 aniversari
La UPV presenta els actes commemoratius del mig segle del seu naixement.
II Programa d’Ajudes Polisabio 2018 II Programa d’Ajudes Polisabio 2018
Impulsades per la fundació Fisabio i la UPV.