Campus d'Alcoi de la UPV

Conferències DIFUTEX

Dimecres 4 de juliol a Alcoi, dijous 5 de juliol a València i divendres 6 de juliol a Alacant.

[ 14/06/2018 ]
Summer Marketing Workshops

Per segon any consecutiu et portem a l'estiu l'oportunitat d'invertir una mica del teu temps lliure en el teu futur. Els Summer Màrqueting Workshops de MaCom són una oportunitat per a formar-te de manera 100% aplicada i pràctica en les últimes tendències en màrqueting.

Es detallaran tècniques de neuromàrqueting i màrqueting digital com a últimes tendències del màrqueting per a la captació de clients, augmenta de vendes, posicionament en el mercat i creació d'una imatge de marca.

Dirigida a:
  • Alumnes universitaris.
  • Egressats.
  • Emprenedors, empresaris o professionals del màrqueting en general.
  • Qualsevol un altre interessat en la temàtica.

Tallers

Es desenvoluparan 2 tallers:

NEUROMÀRQUETING
  • Impartit per David Juárez Varón, Coordinador del Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació Empresarial Màster en Màrqueting i Comunicació Digital i Màster en Neuromàrqueting Aplicat. PhD en Neuromàrqueting i Pablo Ferreirós, Responsable de Relacions Internacionals de MACOM UPV. PhD en Màrqueting. Conferenciant internacional i autor del llibre “L'empresa en la nova economia digital”.
MÀRQUETING DIGITAL
  • Impartit per Jorge Álvarez, MBA, Màster en Direcció Comercial i Màrqueting, Màster en Màrqueting Digital i PhD(c) en Màrqueting Digital. Expert en Màrqueting amb èmfasi en Màrqueting Digital, Noves Tecnologies i desenvolupament de Marca Personal i Gerard Fernández, Expert en Màrqueting Digital. Professor i Investigador en Màrqueting Digital en MACOM UPV.

Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria Daniel García obté la millor puntuació en la convocatòria
Per a les ajudes Post-doctorals que concedeix la UPV.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.