Campus d'Alcoi de la UPV

Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€ al millor expedient del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte.

[ 18/06/2018 ]
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1.500€ a l'alumne o alumna amb el millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte que haja cursat les assignatures tèxtils. Aquest alumne també haurà d'haver realitzat el seu TFG relacionat amb alguna temàtica relacionada amb el sector tèxtil.

Amb la finalitat de fomentar i fer més atractiu el sector i el Campus d'Alcoi, l'expedient premiat ha de tenir com a mínim 30 crèdits guarits de les 6 assignatures de el ‘itinerari’ tèxtil de l'Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte. A més, el premi anirà destinat per a aquella persona que haja cursat íntegrament estudis universitaris en la UPV finalitzant aquests en el curs 2017/2018. El resultat es comunicarà al blog.

Les assignatures que componen l'itinerari tèxtil són Aspectes creatius per al disseny de productes tèxtils, materials per al disseny de productes tèxtils, Aspectes tècnics per al disseny de productes tèxtils, CAD CAM de productes tèxtils, Disseny de Productes tèxtils i especificacions per al disseny de productes tèxtils.

Més informació:

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.