Campus d'Alcoi de la UPV

Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€ al millor expedient del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte.

[ 18/06/2018 ]
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1.500€ a l'alumne o alumna amb el millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte que haja cursat les assignatures tèxtils. Aquest alumne també haurà d'haver realitzat el seu TFG relacionat amb alguna temàtica relacionada amb el sector tèxtil.

Amb la finalitat de fomentar i fer més atractiu el sector i el Campus d'Alcoi, l'expedient premiat ha de tenir com a mínim 30 crèdits guarits de les 6 assignatures de el ‘itinerari’ tèxtil de l'Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte. A més, el premi anirà destinat per a aquella persona que haja cursat íntegrament estudis universitaris en la UPV finalitzant aquests en el curs 2017/2018. El resultat es comunicarà al blog.

Les assignatures que componen l'itinerari tèxtil són Aspectes creatius per al disseny de productes tèxtils, materials per al disseny de productes tèxtils, Aspectes tècnics per al disseny de productes tèxtils, CAD CAM de productes tèxtils, Disseny de Productes tèxtils i especificacions per al disseny de productes tèxtils.

Més informació:

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.