Campus d'Alcoi de la UPV

Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€ al millor expedient del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte.

[ 18/06/2018 ]
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1.500€ a l'alumne o alumna amb el millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte que haja cursat les assignatures tèxtils. Aquest alumne també haurà d'haver realitzat el seu TFG relacionat amb alguna temàtica relacionada amb el sector tèxtil.

Amb la finalitat de fomentar i fer més atractiu el sector i el Campus d'Alcoi, l'expedient premiat ha de tenir com a mínim 30 crèdits guarits de les 6 assignatures de el ‘itinerari’ tèxtil de l'Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte. A més, el premi anirà destinat per a aquella persona que haja cursat íntegrament estudis universitaris en la UPV finalitzant aquests en el curs 2017/2018. El resultat es comunicarà al blog.

Les assignatures que componen l'itinerari tèxtil són Aspectes creatius per al disseny de productes tèxtils, materials per al disseny de productes tèxtils, Aspectes tècnics per al disseny de productes tèxtils, CAD CAM de productes tèxtils, Disseny de Productes tèxtils i especificacions per al disseny de productes tèxtils.

Més informació:

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.