Campus d'Alcoi de la UPV

Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€ al millor expedient del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte.

[ 18/06/2018 ]
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil

La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1.500€ a l'alumne o alumna amb el millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte que haja cursat les assignatures tèxtils. Aquest alumne també haurà d'haver realitzat el seu TFG relacionat amb alguna temàtica relacionada amb el sector tèxtil.

Amb la finalitat de fomentar i fer més atractiu el sector i el Campus d'Alcoi, l'expedient premiat ha de tenir com a mínim 30 crèdits guarits de les 6 assignatures de el ‘itinerari’ tèxtil de l'Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte. A més, el premi anirà destinat per a aquella persona que haja cursat íntegrament estudis universitaris en la UPV finalitzant aquests en el curs 2017/2018. El resultat es comunicarà al blog.

Les assignatures que componen l'itinerari tèxtil són Aspectes creatius per al disseny de productes tèxtils, materials per al disseny de productes tèxtils, Aspectes tècnics per al disseny de productes tèxtils, CAD CAM de productes tèxtils, Disseny de Productes tèxtils i especificacions per al disseny de productes tèxtils.

Més informació:

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.