Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

Destaca també en segona posició en innovació i desenvolupament tecnològic i ocupa el lloc tres en el rànquing global.

[ 20/06/2018 ]
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat pública espanyola en docència segons la sisena edició de el U-Rànquing, elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià de Recerques Econòmiques (IVIE), els resultats de la qual es van presentar el passat 19 de juny.

En aquest rànquing, la UPV comparteix primer lloc amb altres tres universitats privades (Universitat de Deusto, Universitat de Navarra i Universitat Nebrija).

A més, la Universitat Politècnica de València destaca també en innovació i desenvolupament tecnològic, camp en el qual se situa en segona posició –empatada amb la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Madrid.

I en la classificació general, l'U-Rànquing situa a la UPV entre les quatre millors universitats del país. En concret, ocupa el lloc número tres del rànquing, que encapçala la Universitat Pompeu Fabra, seguida de la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Catalunya –que comparteixen la segona plaça. D'aquesta manera, l'U-Rànquing torna a reconèixer a la UPV com a millor universitat d'Espanya al marge de l'eix Madrid-Catalunya.

La VI Edició d'U-Rànquing inclou les 48 universitats públiques i 13 universitats privades de les quals existeix informació suficient i amb la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics. Així aquesta edició analitza un total de 61 universitats públiques i privades, la qual cosa cobreix el 94% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau i examina més de 2.300 graus.

Més informació:

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.