Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

Destaca també en segona posició en innovació i desenvolupament tecnològic i ocupa el lloc tres en el rànquing global.

[ 20/06/2018 ]
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat pública espanyola en docència segons la sisena edició de el U-Rànquing, elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià de Recerques Econòmiques (IVIE), els resultats de la qual es van presentar el passat 19 de juny.

En aquest rànquing, la UPV comparteix primer lloc amb altres tres universitats privades (Universitat de Deusto, Universitat de Navarra i Universitat Nebrija).

A més, la Universitat Politècnica de València destaca també en innovació i desenvolupament tecnològic, camp en el qual se situa en segona posició –empatada amb la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Madrid.

I en la classificació general, l'U-Rànquing situa a la UPV entre les quatre millors universitats del país. En concret, ocupa el lloc número tres del rànquing, que encapçala la Universitat Pompeu Fabra, seguida de la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Catalunya –que comparteixen la segona plaça. D'aquesta manera, l'U-Rànquing torna a reconèixer a la UPV com a millor universitat d'Espanya al marge de l'eix Madrid-Catalunya.

La VI Edició d'U-Rànquing inclou les 48 universitats públiques i 13 universitats privades de les quals existeix informació suficient i amb la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics. Així aquesta edició analitza un total de 61 universitats públiques i privades, la qual cosa cobreix el 94% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau i examina més de 2.300 graus.

Més informació:

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.