Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

Destaca també en segona posició en innovació i desenvolupament tecnològic i ocupa el lloc tres en el rànquing global.

[ 20/06/2018 ]
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat pública espanyola en docència segons la sisena edició de el U-Rànquing, elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià de Recerques Econòmiques (IVIE), els resultats de la qual es van presentar el passat 19 de juny.

En aquest rànquing, la UPV comparteix primer lloc amb altres tres universitats privades (Universitat de Deusto, Universitat de Navarra i Universitat Nebrija).

A més, la Universitat Politècnica de València destaca també en innovació i desenvolupament tecnològic, camp en el qual se situa en segona posició –empatada amb la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Madrid.

I en la classificació general, l'U-Rànquing situa a la UPV entre les quatre millors universitats del país. En concret, ocupa el lloc número tres del rànquing, que encapçala la Universitat Pompeu Fabra, seguida de la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Catalunya –que comparteixen la segona plaça. D'aquesta manera, l'U-Rànquing torna a reconèixer a la UPV com a millor universitat d'Espanya al marge de l'eix Madrid-Catalunya.

La VI Edició d'U-Rànquing inclou les 48 universitats públiques i 13 universitats privades de les quals existeix informació suficient i amb la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics. Així aquesta edició analitza un total de 61 universitats públiques i privades, la qual cosa cobreix el 94% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau i examina més de 2.300 graus.

Més informació:

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.