Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

Destaca també en segona posició en innovació i desenvolupament tecnològic i ocupa el lloc tres en el rànquing global.

[ 20/06/2018 ]
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat pública espanyola en docència segons la sisena edició de el U-Rànquing, elaborat per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià de Recerques Econòmiques (IVIE), els resultats de la qual es van presentar el passat 19 de juny.

En aquest rànquing, la UPV comparteix primer lloc amb altres tres universitats privades (Universitat de Deusto, Universitat de Navarra i Universitat Nebrija).

A més, la Universitat Politècnica de València destaca també en innovació i desenvolupament tecnològic, camp en el qual se situa en segona posició –empatada amb la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Madrid.

I en la classificació general, l'U-Rànquing situa a la UPV entre les quatre millors universitats del país. En concret, ocupa el lloc número tres del rànquing, que encapçala la Universitat Pompeu Fabra, seguida de la Universitat Carlos III i la Universitat Politècnica de Catalunya –que comparteixen la segona plaça. D'aquesta manera, l'U-Rànquing torna a reconèixer a la UPV com a millor universitat d'Espanya al marge de l'eix Madrid-Catalunya.

La VI Edició d'U-Rànquing inclou les 48 universitats públiques i 13 universitats privades de les quals existeix informació suficient i amb la qualitat adequada perquè el tractament puga ser homogeni respecte a les públiques en el càlcul dels indicadors sintètics. Així aquesta edició analitza un total de 61 universitats públiques i privades, la qual cosa cobreix el 94% del sistema universitari espanyol en termes de nombre d'estudiants de grau i examina més de 2.300 graus.

Més informació:

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.