Campus d'Alcoi de la UPV

ADSIDEO 2018

Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca orientats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

[ 21/06/2018 ]
Ajudes Projectes de Recerca ODS

El programa de recerca ADSIDEO-Cooperación té la finalitat de fomentar el desenvolupament de projectes de R+D+i en l'àmbit dels Estudis sobre el Desenvolupament, la Cooperació Internacional i l'aplicació de la Tecnologia per al Desenvolupament Humà.

Es tracta d'una convocatòria de recerca dirigida al personal docent i investigador de la UPV, qui pot sol·licitar ajudes per a projectes de recerca que el seu objectiu siga l'obtenció d'un impacte positiu sobre la lluita contra la pobresa i sobre el desenvolupament humà en les regions més desfavorides.

A través del programa es persegueix que una major quantitat de projectes de recerca de la UPV s'adeqüen als criteris sectorials i geogràfics definits en els plans directors de la cooperació espanyola i valenciana, com a eina per a afermar el compromís de la UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i la lluita contra la pobresa.

Les propostes es realitzaran utilitzant el formulari de sol·licitud d'ajuda disponible a través de la web del Centre de Cooperació al Desenvolupament. La sol·licitud impresa i signada i la memòria científic – tècnica es lliuraran en paper en els registres generals dels campus de Vera, Alcoi i Gandia.

El termini està obert fins el 8 d'octubre de 2018 a les 14:00h.

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.