Campus d'Alcoi de la UPV

ADSIDEO 2018

Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca orientats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

[ 21/06/2018 ]
Ajudes Projectes de Recerca ODS

El programa de recerca ADSIDEO-Cooperación té la finalitat de fomentar el desenvolupament de projectes de R+D+i en l'àmbit dels Estudis sobre el Desenvolupament, la Cooperació Internacional i l'aplicació de la Tecnologia per al Desenvolupament Humà.

Es tracta d'una convocatòria de recerca dirigida al personal docent i investigador de la UPV, qui pot sol·licitar ajudes per a projectes de recerca que el seu objectiu siga l'obtenció d'un impacte positiu sobre la lluita contra la pobresa i sobre el desenvolupament humà en les regions més desfavorides.

A través del programa es persegueix que una major quantitat de projectes de recerca de la UPV s'adeqüen als criteris sectorials i geogràfics definits en els plans directors de la cooperació espanyola i valenciana, com a eina per a afermar el compromís de la UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i la lluita contra la pobresa.

Les propostes es realitzaran utilitzant el formulari de sol·licitud d'ajuda disponible a través de la web del Centre de Cooperació al Desenvolupament. La sol·licitud impresa i signada i la memòria científic – tècnica es lliuraran en paper en els registres generals dels campus de Vera, Alcoi i Gandia.

El termini està obert fins el 8 d'octubre de 2018 a les 14:00h.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.