Campus d'Alcoi de la UPV

ADSIDEO 2018

Programa d'ajudes per a Projectes de Recerca orientats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

[ 21/06/2018 ]
Ajudes Projectes de Recerca ODS

El programa de recerca ADSIDEO-Cooperación té la finalitat de fomentar el desenvolupament de projectes de R+D+i en l'àmbit dels Estudis sobre el Desenvolupament, la Cooperació Internacional i l'aplicació de la Tecnologia per al Desenvolupament Humà.

Es tracta d'una convocatòria de recerca dirigida al personal docent i investigador de la UPV, qui pot sol·licitar ajudes per a projectes de recerca que el seu objectiu siga l'obtenció d'un impacte positiu sobre la lluita contra la pobresa i sobre el desenvolupament humà en les regions més desfavorides.

A través del programa es persegueix que una major quantitat de projectes de recerca de la UPV s'adeqüen als criteris sectorials i geogràfics definits en els plans directors de la cooperació espanyola i valenciana, com a eina per a afermar el compromís de la UPV amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i la lluita contra la pobresa.

Les propostes es realitzaran utilitzant el formulari de sol·licitud d'ajuda disponible a través de la web del Centre de Cooperació al Desenvolupament. La sol·licitud impresa i signada i la memòria científic – tècnica es lliuraran en paper en els registres generals dels campus de Vera, Alcoi i Gandia.

El termini està obert fins el 8 d'octubre de 2018 a les 14:00h.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.