Campus d'Alcoi de la UPV

Premio SEMcv 2018

Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

[ 28/06/2018 ]

El Servei de Mobilitat Urbana de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori convoca la III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible en la Comunitat Valenciana (Premis SEMcv 2018).

Enguany s'ha introduït una categoria nova en la qual poden participar els estudiants universitaris: "Premis SEMcv a treballs d'escola, realitzats per alumnes/as matriculats/as en universitats situades a la Comunitat Valenciana que hagen investigat i aprofundit en els valors i objectius de la mobilitat sostenible".

La data límit de recepció de les candidatures és el 3 d'agost de 2018 a les 14.00h.

Les candidatures premiades en cada categoria rebran un diploma oficial acreditatiu, així com el dret a utilitzar indefinidament el logotip dels premis que mostre la categoria i el premi que han rebut, així com l'any en què ho han fet.

A més les candidatures premiades seran objecte de difusió pública en diferents mitjans de comunicació i en la plataforma web de la Generalitat Valenciana.

Més informació

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.