Campus d'Alcoi de la UPV

Premio SEMcv 2018

Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

[ 28/06/2018 ]

El Servei de Mobilitat Urbana de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori convoca la III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible en la Comunitat Valenciana (Premis SEMcv 2018).

Enguany s'ha introduït una categoria nova en la qual poden participar els estudiants universitaris: "Premis SEMcv a treballs d'escola, realitzats per alumnes/as matriculats/as en universitats situades a la Comunitat Valenciana que hagen investigat i aprofundit en els valors i objectius de la mobilitat sostenible".

La data límit de recepció de les candidatures és el 3 d'agost de 2018 a les 14.00h.

Les candidatures premiades en cada categoria rebran un diploma oficial acreditatiu, així com el dret a utilitzar indefinidament el logotip dels premis que mostre la categoria i el premi que han rebut, així com l'any en què ho han fet.

A més les candidatures premiades seran objecte de difusió pública en diferents mitjans de comunicació i en la plataforma web de la Generalitat Valenciana.

Més informació

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.