Campus d'Alcoi de la UPV

Premio SEMcv 2018

Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

[ 28/06/2018 ]

El Servei de Mobilitat Urbana de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori convoca la III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible en la Comunitat Valenciana (Premis SEMcv 2018).

Enguany s'ha introduït una categoria nova en la qual poden participar els estudiants universitaris: "Premis SEMcv a treballs d'escola, realitzats per alumnes/as matriculats/as en universitats situades a la Comunitat Valenciana que hagen investigat i aprofundit en els valors i objectius de la mobilitat sostenible".

La data límit de recepció de les candidatures és el 3 d'agost de 2018 a les 14.00h.

Les candidatures premiades en cada categoria rebran un diploma oficial acreditatiu, així com el dret a utilitzar indefinidament el logotip dels premis que mostre la categoria i el premi que han rebut, així com l'any en què ho han fet.

A més les candidatures premiades seran objecte de difusió pública en diferents mitjans de comunicació i en la plataforma web de la Generalitat Valenciana.

Més informació

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.