Campus d'Alcoi de la UPV

Premio SEMcv 2018

Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible a la Comunitat Valenciana.

[ 28/06/2018 ]

El Servei de Mobilitat Urbana de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori convoca la III Edició dels premis de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible en la Comunitat Valenciana (Premis SEMcv 2018).

Enguany s'ha introduït una categoria nova en la qual poden participar els estudiants universitaris: "Premis SEMcv a treballs d'escola, realitzats per alumnes/as matriculats/as en universitats situades a la Comunitat Valenciana que hagen investigat i aprofundit en els valors i objectius de la mobilitat sostenible".

La data límit de recepció de les candidatures és el 3 d'agost de 2018 a les 14.00h.

Les candidatures premiades en cada categoria rebran un diploma oficial acreditatiu, així com el dret a utilitzar indefinidament el logotip dels premis que mostre la categoria i el premi que han rebut, així com l'any en què ho han fet.

A més les candidatures premiades seran objecte de difusió pública en diferents mitjans de comunicació i en la plataforma web de la Generalitat Valenciana.

Més informació

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.