Campus d'Alcoi de la UPV

Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018

Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants durant la setmana.

[ 02/07/2018 ]
Presentació de treballs Campus Praktikum

La sala Multiusos del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, va acollir divendres passat 29 de juny la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes que han participat durant aquesta setmana en la VII Edició del Campus PRAKTIKUM, organitzat per l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (**EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Durant la setmana, els alumnes, que representen a IES d'Alcoi, Muro d'Alcoi, Ontinyent, Banyeres de Mariola, Mutxamel i Villena, van realitzar els treballs en els grups de recerca.

Presentació de treballs

Els treballs presentats, han versat sobre: l'Enginyeria Química com a resposta als problemes de l'aigua: disseny de processos, supercondensadors, tractament d'aigües residuals mitjançant processos d'oxidació avançada: contaminants emergents i contaminants industrials.

Aquesta jornada final, va concloure amb la visita dels alumnes acompanyats pels seus pares i els tutors dels IES als diferents laboratoris on han realitzat els seus treballs, acabant la clausura del Campus PRAKTIKUM 2018 amb un vi d'honor per als assistents.

El VIII Campus PRAKTIKUM EPSA ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica en els seus estudis de 1r de Batxillerat, i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell, els participants podran desenvolupar la seua vocació desenvolupant un projecte en vigor amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2018 EPSA és gratuïta.

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que s'estan realitzant en l'àmbit de la titulació del GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA oferida en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups de recerca, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1r de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

En el canal de Youtube del Campus d'Alcoi podràs vorer la presentació dels diversos treballs.

Un dia Un dia "inoblidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.