Campus d'Alcoi de la UPV

Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018

Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants durant la setmana.

[ 02/07/2018 ]
Presentació de treballs Campus Praktikum

La sala Multiusos del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, va acollir divendres passat 29 de juny la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes que han participat durant aquesta setmana en la VII Edició del Campus PRAKTIKUM, organitzat per l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (**EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Durant la setmana, els alumnes, que representen a IES d'Alcoi, Muro d'Alcoi, Ontinyent, Banyeres de Mariola, Mutxamel i Villena, van realitzar els treballs en els grups de recerca.

Presentació de treballs

Els treballs presentats, han versat sobre: l'Enginyeria Química com a resposta als problemes de l'aigua: disseny de processos, supercondensadors, tractament d'aigües residuals mitjançant processos d'oxidació avançada: contaminants emergents i contaminants industrials.

Aquesta jornada final, va concloure amb la visita dels alumnes acompanyats pels seus pares i els tutors dels IES als diferents laboratoris on han realitzat els seus treballs, acabant la clausura del Campus PRAKTIKUM 2018 amb un vi d'honor per als assistents.

El VIII Campus PRAKTIKUM EPSA ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica en els seus estudis de 1r de Batxillerat, i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell, els participants podran desenvolupar la seua vocació desenvolupant un projecte en vigor amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2018 EPSA és gratuïta.

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que s'estan realitzant en l'àmbit de la titulació del GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA oferida en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups de recerca, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1r de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

En el canal de Youtube del Campus d'Alcoi podràs vorer la presentació dels diversos treballs.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.