Campus d'Alcoi de la UPV

Procés de matriculació de la Universitat Sènior

Organitzada pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació de la UPV, està destinada a majors de 55 anys.

[ 03/07/2018 ]
Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV

Ja està obert el període de matricula per al curs acadèmic 2018-19 de la Universitat Sènior. Per matricular-se, acudir els dimarts o dijous en horari de 10:00h a 13:00h al despatxo C3DB12 de la 4ª planta de l'edifici Carbonell.

L'Àrea d'Universitat Sènior està integrada en el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i s'encarrega de gestionar el programa per a majors de 55 anys que pretén apropar la Universitat a les persones que mantenen l'entusiasme per seguir aprenent. Compta amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

El curs començarà el 19 de setembre i conclourà el 6 de juny de 2019. La docència es desenvolupa els dilluns i dimecres de 17h a 19h (1r en el Saló de Graus de l'Edifici Ferrándiz i 2n en el Saló de Graus de l'Edifici Carbonell).

La Universitat Sènior és el programa universitari per a majors de 55 anys de la Universitat Politècnica de València.

Amb l'estil propi que caracteritza a la nostra Universitat, el programa es dirigeix fonamentalment als qui no han tingut oportunitat de participar de la vida universitària.

Desenvolupa les seves activitats dins del conveni subscrit amb la Generalitat Valenciana denominat "Aules de l'Experiència".

El seu caràcter és divulgatiu i cultural, de manera que es procura presentar un ampli mostrari de cultura universitària en totes les seves facetes, sense oblidar els aspectes socials.

La Universitat Sènior com a tal, està programada per realitzar un curs específic, però en acabar aquest els alumnes poden continuar en la disciplina universitària assistint a una sèrie de cursos monogràfics.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.