Campus d'Alcoi de la UPV

Procés de matriculació de la Universitat Sènior

Organitzada pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació de la UPV, està destinada a majors de 55 anys.

[ 03/07/2018 ]
Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV

Ja està obert el període de matricula per al curs acadèmic 2018-19 de la Universitat Sènior. Per matricular-se, acudir els dimarts o dijous en horari de 10:00h a 13:00h al despatxo C3DB12 de la 4ª planta de l'edifici Carbonell.

L'Àrea d'Universitat Sènior està integrada en el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i s'encarrega de gestionar el programa per a majors de 55 anys que pretén apropar la Universitat a les persones que mantenen l'entusiasme per seguir aprenent. Compta amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

El curs començarà el 19 de setembre i conclourà el 6 de juny de 2019. La docència es desenvolupa els dilluns i dimecres de 17h a 19h (1r en el Saló de Graus de l'Edifici Ferrándiz i 2n en el Saló de Graus de l'Edifici Carbonell).

La Universitat Sènior és el programa universitari per a majors de 55 anys de la Universitat Politècnica de València.

Amb l'estil propi que caracteritza a la nostra Universitat, el programa es dirigeix fonamentalment als qui no han tingut oportunitat de participar de la vida universitària.

Desenvolupa les seves activitats dins del conveni subscrit amb la Generalitat Valenciana denominat "Aules de l'Experiència".

El seu caràcter és divulgatiu i cultural, de manera que es procura presentar un ampli mostrari de cultura universitària en totes les seves facetes, sense oblidar els aspectes socials.

La Universitat Sènior com a tal, està programada per realitzar un curs específic, però en acabar aquest els alumnes poden continuar en la disciplina universitària assistint a una sèrie de cursos monogràfics.

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.