Campus d'Alcoi de la UPV

Procés de matriculació de la Universitat Sènior

Organitzada pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació de la UPV, està destinada a majors de 55 anys.

[ 03/07/2018 ]
Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV

Ja està obert el període de matricula per al curs acadèmic 2018-19 de la Universitat Sènior. Per matricular-se, acudir els dimarts o dijous en horari de 10:00h a 13:00h al despatxo C3DB12 de la 4ª planta de l'edifici Carbonell.

L'Àrea d'Universitat Sènior està integrada en el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i s'encarrega de gestionar el programa per a majors de 55 anys que pretén apropar la Universitat a les persones que mantenen l'entusiasme per seguir aprenent. Compta amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

El curs començarà el 19 de setembre i conclourà el 6 de juny de 2019. La docència es desenvolupa els dilluns i dimecres de 17h a 19h (1r en el Saló de Graus de l'Edifici Ferrándiz i 2n en el Saló de Graus de l'Edifici Carbonell).

La Universitat Sènior és el programa universitari per a majors de 55 anys de la Universitat Politècnica de València.

Amb l'estil propi que caracteritza a la nostra Universitat, el programa es dirigeix fonamentalment als qui no han tingut oportunitat de participar de la vida universitària.

Desenvolupa les seves activitats dins del conveni subscrit amb la Generalitat Valenciana denominat "Aules de l'Experiència".

El seu caràcter és divulgatiu i cultural, de manera que es procura presentar un ampli mostrari de cultura universitària en totes les seves facetes, sense oblidar els aspectes socials.

La Universitat Sènior com a tal, està programada per realitzar un curs específic, però en acabar aquest els alumnes poden continuar en la disciplina universitària assistint a una sèrie de cursos monogràfics.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.