Campus d'Alcoi de la UPV

Procés de matriculació de la Universitat Sènior

Organitzada pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació de la UPV, està destinada a majors de 55 anys.

[ 03/07/2018 ]
Universitat Sènior del Campus d'Alcoi de la UPV

Ja està obert el període de matricula per al curs acadèmic 2018-19 de la Universitat Sènior. Per matricular-se, acudir els dimarts o dijous en horari de 10:00h a 13:00h al despatxo C3DB12 de la 4ª planta de l'edifici Carbonell.

L'Àrea d'Universitat Sènior està integrada en el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i s'encarrega de gestionar el programa per a majors de 55 anys que pretén apropar la Universitat a les persones que mantenen l'entusiasme per seguir aprenent. Compta amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, a través de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

El curs començarà el 19 de setembre i conclourà el 6 de juny de 2019. La docència es desenvolupa els dilluns i dimecres de 17h a 19h (1r en el Saló de Graus de l'Edifici Ferrándiz i 2n en el Saló de Graus de l'Edifici Carbonell).

La Universitat Sènior és el programa universitari per a majors de 55 anys de la Universitat Politècnica de València.

Amb l'estil propi que caracteritza a la nostra Universitat, el programa es dirigeix fonamentalment als qui no han tingut oportunitat de participar de la vida universitària.

Desenvolupa les seves activitats dins del conveni subscrit amb la Generalitat Valenciana denominat "Aules de l'Experiència".

El seu caràcter és divulgatiu i cultural, de manera que es procura presentar un ampli mostrari de cultura universitària en totes les seves facetes, sense oblidar els aspectes socials.

La Universitat Sènior com a tal, està programada per realitzar un curs específic, però en acabar aquest els alumnes poden continuar en la disciplina universitària assistint a una sèrie de cursos monogràfics.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.