Campus d'Alcoi de la UPV

II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar

Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 06/07/2018 ]
II edició dels Premis del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar

La Càtedra AITEX-UPV va celebrar dijous passat 5 de juliol, la presentació i lliurament dels Premis del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per a la tèxtil hogar ala Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi.

En aquesta edició, ha destacat la participació de 39 estudiants del Grau d'Enginyeria de disseny industrial i desenvolupament de productes.

El jurat compost per Lucía Jover, de l'empresa Francisco Jover S.A., José Vicente Ponzoda, gerent de Societat Tèxtil Lencera S.L. i president d'Acetex, Merce Miquel, dissenyadora a Interfabrics S.L., Máximo Solaz, director Feria Home Textil Premium i Carmen Gisbert, de la Revista Tèxtils per a la Llar, van atorgar els següents premis:

• Primer premi: A l'equip format per Miguel Morán i Carmen Coll amb la seua proposta ‘Arrecife’, dotat de 1.000€.
  • Segon premi: A Julián Campos, per la seua propuesta ‘F. Project’ valorat en 500€.
  • Tercer premi: A Patricia Bazaga per la seua propuesta ‘Astrea’, premiada ambn 250€.

A més, els guanyadors del Concurs tindran l'oportunitat de presentar els seus projectes en la pròxima edició de la Fira Home Tèxtils Premium que se celebra del 12 al 14 de setembre a Madrid.

El jurat ha decidit atorgar un premi accèssit al projecte ‘Afrinme’ de Christian Fuentes a causa de la seua qualitat tècnica. Christian viatjarà amb la resta dels premiats per a presentar el seu projecte en la Fira Home Tèxtils Premium.

Tots els projectes que s'han presentat a la segona edició del concurs estaran exposats a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell de la UPV fins al 24 de juliol.

El concurs

L'objecte del Concurs és premiar als millors dissenys i desenvolupaments d'un teixit creatiu per a la seua aplicació en un producte tèxtil per a la llar. A més de despertar en els alumnes universitaris l'interès del món tèxtil perquè continuen els seus estudis especialitzant-se en aquest sector.

La Càtedra AITEX, naix com a conseqüència de la col·laboració entre les dues institucions per a la realització d'activitats d'interès general. La seua finalitat, és la promoció i desenvolupament d'activitats que contribuïsquen al posicionament del sector tèxtil, tant en l'àmbit universitari com a nivell de la societat en general. En aquest sentit la Càtedra té com a objectiu aconseguir visualitzar al tèxtil com un sector atractiu, amb un caràcter pluridisciplinar i de futur.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.