Campus d'Alcoi de la UPV

II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar

Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 06/07/2018 ]
II edició dels Premis del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar

La Càtedra AITEX-UPV va celebrar dijous passat 5 de juliol, la presentació i lliurament dels Premis del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per a la tèxtil hogar ala Universitat Politècnica de València Campus d’Alcoi.

En aquesta edició, ha destacat la participació de 39 estudiants del Grau d'Enginyeria de disseny industrial i desenvolupament de productes.

El jurat compost per Lucía Jover, de l'empresa Francisco Jover S.A., José Vicente Ponzoda, gerent de Societat Tèxtil Lencera S.L. i president d'Acetex, Merce Miquel, dissenyadora a Interfabrics S.L., Máximo Solaz, director Feria Home Textil Premium i Carmen Gisbert, de la Revista Tèxtils per a la Llar, van atorgar els següents premis:

• Primer premi: A l'equip format per Miguel Morán i Carmen Coll amb la seua proposta ‘Arrecife’, dotat de 1.000€.
  • Segon premi: A Julián Campos, per la seua propuesta ‘F. Project’ valorat en 500€.
  • Tercer premi: A Patricia Bazaga per la seua propuesta ‘Astrea’, premiada ambn 250€.

A més, els guanyadors del Concurs tindran l'oportunitat de presentar els seus projectes en la pròxima edició de la Fira Home Tèxtils Premium que se celebra del 12 al 14 de setembre a Madrid.

El jurat ha decidit atorgar un premi accèssit al projecte ‘Afrinme’ de Christian Fuentes a causa de la seua qualitat tècnica. Christian viatjarà amb la resta dels premiats per a presentar el seu projecte en la Fira Home Tèxtils Premium.

Tots els projectes que s'han presentat a la segona edició del concurs estaran exposats a la Sala Multiusos de l'edifici Carbonell de la UPV fins al 24 de juliol.

El concurs

L'objecte del Concurs és premiar als millors dissenys i desenvolupaments d'un teixit creatiu per a la seua aplicació en un producte tèxtil per a la llar. A més de despertar en els alumnes universitaris l'interès del món tèxtil perquè continuen els seus estudis especialitzant-se en aquest sector.

La Càtedra AITEX, naix com a conseqüència de la col·laboració entre les dues institucions per a la realització d'activitats d'interès general. La seua finalitat, és la promoció i desenvolupament d'activitats que contribuïsquen al posicionament del sector tèxtil, tant en l'àmbit universitari com a nivell de la societat en general. En aquest sentit la Càtedra té com a objectiu aconseguir visualitzar al tèxtil com un sector atractiu, amb un caràcter pluridisciplinar i de futur.

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.