Campus d'Alcoi de la UPV

Crida Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 06/07/2018 ]
Convocatoria ERASMUS

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. NO HAS DE LLIURAR LA SOL·LICITUD EN L'OFICINA D'INTERNACIONALS NI ES NECESSITA UN SEGELL.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 6 de juliol de 2018 al 28 de setembre de 2018 tots dos inclusivament.

Requerit nivell d'Anglés B1. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA. No es va a realitzar cap examen per a aconseguir el nivell.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores, excepte els dimarts que estarà tancada.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.