Campus d'Alcoi de la UPV

Cridada Erasmus 2018-2019. 2a convocatòria.

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 06/07/2018 ]
Convocatoria ERASMUS

Para poder participar en el programa Erasmus, tienes que cumplimentar una solicitud online. Las solicitudes se cumplimentarán y entregarán de forma telemática a través del sistema de gestión de solicitudes AIRE. NO TIENES QUE ENTREGAR LA SOLICITUD EN LA OFICINA DE INTERNACIONALES NI SE NECESITA UN SELLO.

La presentación de la solicitud supone la aceptación de las bases de la convocatoria.

El plazo de presentación de solicitudes será del 6 de julio de 2018 al 28 de septiembre de 2018 ambos inclusive.

Requerido nivel de Inglés B1. Es válido tener aprobada la asignatura de Inglés B1 de tu titulación de la EPSA. No se va a realizar ningún examen para conseguir el nivel.

Cualquier duda que tengáis podéis pasar por la oficina de Relaciones Internacionales y os ayudaremos, en HORARIO de lunes a jueves de 10 a 13 horas, excepto los martes que estará cerrada.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica
El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.