Campus d'Alcoi de la UPV

Crida Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 06/07/2018 ]
Convocatoria ERASMUS

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. NO HAS DE LLIURAR LA SOL·LICITUD EN L'OFICINA D'INTERNACIONALS NI ES NECESSITA UN SEGELL.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 6 de juliol de 2018 al 28 de setembre de 2018 tots dos inclusivament.

Requerit nivell d'Anglés B1. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA. No es va a realitzar cap examen per a aconseguir el nivell.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores, excepte els dimarts que estarà tancada.

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.