Campus d'Alcoi de la UPV

Crida Erasmus 2018-2019

Imprescindible per a poder participar en el programa Erasmus.

[ 06/07/2018 ]
Convocatoria ERASMUS

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran i lliuraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. NO HAS DE LLIURAR LA SOL·LICITUD EN L'OFICINA D'INTERNACIONALS NI ES NECESSITA UN SEGELL.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà del 6 de juliol de 2018 al 28 de setembre de 2018 tots dos inclusivament.

Requerit nivell d'Anglés B1. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Anglés B1 de la teua titulació de l'EPSA. No es va a realitzar cap examen per a aconseguir el nivell.

Qualsevol dubte que tingueu podeu passar per l'oficina de Relacions Internacionals i us ajudarem, en HORARI de dilluns a dijous de 10 a 13 hores, excepte els dimarts que estarà tancada.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.